Gå til innhold

Hva er forskjellen på nick og brukernavn?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer veldig på dette
Skrevet

Nå lurer jeg litt (=veldig): Inne på oversikten over brukerne her på DOL, er listen sortert på nick med brukernavn i parantes. Så står det at de som ikke har registret nick står først, i parantes.

MEN, når jeg ser på hva jeg kan registrere, er det bare en boks for nick, ikke noe brukernavn å fylle ut. Hva er nick og hva er brukernavn?

Gjest Persille
Skrevet

Finnes det en sånn side? Jeg har forskjellig brukernavn og nick - brukernavnet bruker jeg for å logge meg på (en mailadresse), nicket er signatur når jeg skriver.

Få link til den siden a....

Skrevet

Finnes det en sånn side? Jeg har forskjellig brukernavn og nick - brukernavnet bruker jeg for å logge meg på (en mailadresse), nicket er signatur når jeg skriver.

Få link til den siden a....

Gå inn på "Min side", til venstre, under "Forum". Der kan du f.eks. reservere nick og se andre brukeres hjemmesider.

Har du e-mail-adressen som brukernavn? Og må du skrive inn nicket for hvert innlegg? Når man er registrert, kommer nicket opp automatisk. Men det er ingen på listen som har e-mailadresse som brukernavn, så jeg skjønner ikke forskjellen på nick og brukernavn...

Gjest Persille
Skrevet

Gå inn på "Min side", til venstre, under "Forum". Der kan du f.eks. reservere nick og se andre brukeres hjemmesider.

Har du e-mail-adressen som brukernavn? Og må du skrive inn nicket for hvert innlegg? Når man er registrert, kommer nicket opp automatisk. Men det er ingen på listen som har e-mailadresse som brukernavn, så jeg skjønner ikke forskjellen på nick og brukernavn...

Skjønte ikke helt det der...

"Har du e-mail-adressen som brukernavn? "

Ja, når jeg logger på DOL må jeg skrive inn mail-adressen min...

"Og må du skrive inn nicket for hvert innlegg?"

Nei, det kommer automatisk opp når jeg har logget meg inn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...