Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Plutselig er en av mailene mine i OE blitt rød, og det står at den overvåkes. Hva betyr det? 0 Siter
Gjest spasme mardraum Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 At sender har lagt inn lesevarsel. Vedkommende vet nå at du har lest (egentlig åpnet) mailen. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 At sender har lagt inn lesevarsel. Vedkommende vet nå at du har lest (egentlig åpnet) mailen. Takk for svar. Det har aldri skjedd før, men nå vet jeg altså det. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Takk for svar. Det har aldri skjedd før, men nå vet jeg altså det. Da er du "juridisk bundet" til innholdet. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Da er du "juridisk bundet" til innholdet. hva menes med det? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 hva menes med det? Litt spøk. Men jeg svarer aldri på om jeg har mottatt e-post, da slipper jeg å bli konfrontert med når jeg leste den og når jeg har gjort noe med den. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Litt spøk. Men jeg svarer aldri på om jeg har mottatt e-post, da slipper jeg å bli konfrontert med når jeg leste den og når jeg har gjort noe med den. Jeg har heller ikke svart på om jeg har mottatt den, så hvorfor blir den overvåket da? Det gjelder en mail fra nettbutikken til Idar Vollviks kone. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har heller ikke svart på om jeg har mottatt den, så hvorfor blir den overvåket da? Det gjelder en mail fra nettbutikken til Idar Vollviks kone. Du skal få spørsmål så vidt jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.