Gå til innhold

Hvilken cd hørte du på sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lov å være blid, med Jens Bok Jensen. Satte den på i mårres under vekkeprosessen av min yngste datter.

Ja, ja den var orginal!

Siste CD jeg hørte på som jeg satte på selv var Il Divo. Mmmmmm, nydelig!

Ellers satte min eldste datter (5,5 år) nettopp på CD til Maria Isabell som vant Junior Grand Prix i fjor... Det er ikke første gangen den CD snurrer her i huset...

Skrevet

Neighbourhood med Manu Katché med Garbarek, bl a). Innkjøpt i dag. :))

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, ja den var orginal!

Siste CD jeg hørte på som jeg satte på selv var Il Divo. Mmmmmm, nydelig!

Ellers satte min eldste datter (5,5 år) nettopp på CD til Maria Isabell som vant Junior Grand Prix i fjor... Det er ikke første gangen den CD snurrer her i huset...

I kveld har jeg hørt på Erik Bibb: http://www.wirz.de/music/bibbfrm.htm

Skrevet

Skal si det er mange ukjente CD'er i verden. Muølig jeg spilte Patsy Cline sist. Dessuten spiller jeg ofte Matpackers når jeg sitter her (nedlastet).

Gjest svaksterk
Skrevet

Operafantomet, mens jeg ryddet og vasket i dag. Har nettopp sett musicalen i London :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Operafantomet, mens jeg ryddet og vasket i dag. Har nettopp sett musicalen i London :-)

Det er eneste grunnen til å se den nye Phantom Of The Opera-filmen:

Musikken!

Gjest svaksterk
Skrevet

Det er eneste grunnen til å se den nye Phantom Of The Opera-filmen:

Musikken!

Musikken er vakker :) I det siste har jeg faktisk begynnt å like opera :-o

Å se musicalen på "Her Majestys Theathre" i London var en opplevelse, jeg fikk faktisk tårer i øynene da hun var på kirkegården og måtte velge; å leve, eller være i en fantasiboble som ikke var riktig. Det som gjør at denne musicalen egner seg så godt på et teater, er jo at det foregår på et teater det også, ergo føles det mer *ekte* enn andre musicaler som Les Miserables ol.

Han som spillte operafantomet var fantastisk flink til å få frem stemningen også.

Filmen er mer *amerikansk* synes jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Musikken er vakker :) I det siste har jeg faktisk begynnt å like opera :-o

Å se musicalen på "Her Majestys Theathre" i London var en opplevelse, jeg fikk faktisk tårer i øynene da hun var på kirkegården og måtte velge; å leve, eller være i en fantasiboble som ikke var riktig. Det som gjør at denne musicalen egner seg så godt på et teater, er jo at det foregår på et teater det også, ergo føles det mer *ekte* enn andre musicaler som Les Miserables ol.

Han som spillte operafantomet var fantastisk flink til å få frem stemningen også.

Filmen er mer *amerikansk* synes jeg.

Filmen er "amerikansk" og veldig teatralsk. Nå har ikke jeg sett operaen, men jeg gjetter på at en kommer langt bedre ut av det ved å se den i stedet for filmen.

Musikken er nydelig, det er sikkert.

Gjest svaksterk
Skrevet

Filmen er "amerikansk" og veldig teatralsk. Nå har ikke jeg sett operaen, men jeg gjetter på at en kommer langt bedre ut av det ved å se den i stedet for filmen.

Musikken er nydelig, det er sikkert.

Ja, teater blir mer *nært* enn film synes jeg. Man får det jo live, med orkester og musikk og det hele :) Det krever jo at skuespillerne er dyktige, og det var de absolutt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...