Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammaen min har bursdag om ikke så lenge. Jeg har flyttet til en annen kant av landet og vi ser hverandre ikke så ofte lenger. Jeg tenkte å gi henne en tur til en storby i bursdagsgave. Det skal være en mor/datter- tur og pappa sponser lommepenger. Er dette en fin gave? Og hvor skal vi dra?

Skrevet

En fin gave.

En ting jeg stusset på... skulle din far sponse din mors lommepenger?? Dersom mannen skulle 'sponse' lommepengene mine hadde jeg blitt skikkelig sur.

Skrevet

Synes dette er en kjempefin gave, jeg :) Hva med Praha? En vakker by, relativt billig å reise dit, i tillegg til flotte shoppingmuligheter ;)

Skrevet

En fin gave.

En ting jeg stusset på... skulle din far sponse din mors lommepenger?? Dersom mannen skulle 'sponse' lommepengene mine hadde jeg blitt skikkelig sur.

Han tenkte å gi 5000 kroner slik at hun virkelig kan kose seg og kjøpe det hun har lyst på. Men det er kanskje dumt..

Skrevet

Han tenkte å gi 5000 kroner slik at hun virkelig kan kose seg og kjøpe det hun har lyst på. Men det er kanskje dumt..

Det kommer helt an på hvordan han velger å formulere seg. Men gaven i seg selv var jo super!

laguna1365380434
Skrevet

Kjempekul gave! :-)

Hva med London? Praha?`Paris? Glasgow? Dublin?

Hun blir sikkert superglad..En av de beste gaveideene jeg har hørt!

:-)

Skrevet

En kjempefin gave!

Det er jo mange fine storbyer som er nevnt. Ellers kan jeg foreslå Lisboa. Naboen drar dit med datteren sin i høst.

Skrevet

Kjempekul gave! :-)

Hva med London? Praha?`Paris? Glasgow? Dublin?

Hun blir sikkert superglad..En av de beste gaveideene jeg har hørt!

:-)

Så flott! Jeg gleder meg til hun skal få gaven..

Skrevet

En kjempefin gave!

Det er jo mange fine storbyer som er nevnt. Ellers kan jeg foreslå Lisboa. Naboen drar dit med datteren sin i høst.

Lisboa er slett ikke dumt! :-)

Skrevet

Nei det er en kjempeide;)

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig glad for en slik gave:) Vi voksne damer trenger å slappe av og tenke bare på oss selv innimellom.

Du nevner ikke om moren din har reist før til noen storbyer. Hvis hun ikke har reist til noen har hun kanskje drømmer om å reise til en spesiell en.

Jeg har reist til mange storbyer, men aldri vært i Paris. Det ville vært mitt ønske, selvom det er mange andre byer jeg ikke har kommet til.

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig glad for en slik gave:) Vi voksne damer trenger å slappe av og tenke bare på oss selv innimellom.

Du nevner ikke om moren din har reist før til noen storbyer. Hvis hun ikke har reist til noen har hun kanskje drømmer om å reise til en spesiell en.

Jeg har reist til mange storbyer, men aldri vært i Paris. Det ville vært mitt ønske, selvom det er mange andre byer jeg ikke har kommet til.

Tusen takk for koselig innspill. Jeg tror også at hun blir veldig glad. Jeg gleder meg jeg også. Gjett om vi skal kose oss! Jeg vet at hun har lyst til å vise meg London fordi hun bodde i England før. Jeg har aldri vært der. Ellers så drømmer hun litt om Roma, tror jeg.

Skrevet

Tusen takk for koselig innspill. Jeg tror også at hun blir veldig glad. Jeg gleder meg jeg også. Gjett om vi skal kose oss! Jeg vet at hun har lyst til å vise meg London fordi hun bodde i England før. Jeg har aldri vært der. Ellers så drømmer hun litt om Roma, tror jeg.

London og Roma er fantastiske begge to, hver på sin måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...