Gjest blærekatar Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 sykler til jobb hver morgen. problemet er at jeg blir så kald når jeg sykler og at jeg lett får blærekatar. noen tips? Noe ullundertøy som skal være bra for dette? Eller finnes det sykkelseter som kan oppvarmes? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Trenger det være spesielt ullundertøy da? Det finnes jo vanlig ullundertøy... 0 Siter
Babette Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det finnes vel i alle fall trekk til sykkelseter, som f. eks. kan ligge på varmt badegulv helt til du går ut. 0 Siter
calendula Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Nøstebarn har bukser som bare går til kneet (mener jeg har sett noen hos Sparkjøp og) hvis du er redd for å bli for varm. Jeg sykler i stillongs & vindbukse mesteparten av året. Plusser på med fleecbukse om det blir riktig kaldt. Håper du snart blir frisk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.