Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Vi har en debatt på gang om menn og tekniske ting. Det er vel ikke tilfelle at C.O. er en oppbevaring for mannen mens kona handler "fornuftige" ting? 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Når meg og eksen en sjelden gang dro på handletur sammen var det greit å plassere ham på steder som Clas Olsson, Mekk og Biltema, da fikk jeg fred til å gå i butikker uten mas. Så kanskje de skulle begynne å kreve betaling på lik linje med barneparkering, 20 kr timer hadde jeg gjerne betalt for å få handle i fred ) 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kommer an på mannen det. Svigerfar kunne sikkert svi av et par timer der inne, mens sønnen hans ikke er så veldig interessert! ;-) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Når meg og eksen en sjelden gang dro på handletur sammen var det greit å plassere ham på steder som Clas Olsson, Mekk og Biltema, da fikk jeg fred til å gå i butikker uten mas. Så kanskje de skulle begynne å kreve betaling på lik linje med barneparkering, 20 kr timer hadde jeg gjerne betalt for å få handle i fred ) Ofte kjøper de noe også, tape og batterier (råten tape og dårlige batterier). Så det koster likevel. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kommer an på mannen det. Svigerfar kunne sikkert svi av et par timer der inne, mens sønnen hans ikke er så veldig interessert! ;-) Det er altså ikke arvelig? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det er altså ikke arvelig? Sønnen har jo også en mor! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg liker godt å gåpå Claes ohlson selv jeg..Og det er da like mange damer der inne? Men det er kanskje en av få butikker det ikke er så vrient å fåmenn tilå bli med inn i? Ikea, på den annen side, er den det er vanskeligstå få maskulint selskap med på..;-) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Sønnen har jo også en mor! :-) Hva har han fått den veien? 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg liker godt å gåpå Claes ohlson selv jeg..Og det er da like mange damer der inne? Men det er kanskje en av få butikker det ikke er så vrient å fåmenn tilå bli med inn i? Ikea, på den annen side, er den det er vanskeligstå få maskulint selskap med på..;-) IKEA i feriene er et helvete. har ikke folk annet å gjøre? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hva har han fått den veien? Om han er født den veien? Ja han er født av sin mor, men ikke med keisersnitt, så da kan man vel si "den veien" om det. ;-) 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Om han er født den veien? Ja han er født av sin mor, men ikke med keisersnitt, så da kan man vel si "den veien" om det. ;-) Mora var der da han ble født også tenker jeg? Bare for å sjekke at alt gikk riktig for seg? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Mora var der da han ble født også tenker jeg? Bare for å sjekke at alt gikk riktig for seg? Spørsmålet er heller om hun noensinne har vært tilstede. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Spørsmålet er heller om hun noensinne har vært tilstede. Et eller annet sted må hun ha vært. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Et eller annet sted må hun ha vært. Kroppslig kanskje. ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kjæresten min har ikke spesielt lyst å henge på Clas Ohlson akkurat.. Var innom der og spurte om vaskefat og mugge. Guttungen som jobbet der henviste meg til vaskemaskinsdel-avdelingen, etter å ha sett på meg som om jeg hadde spurt etter røkte flaggermusører... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kan så være men jeg er nå like glad i C.O. jeg som gubben - mer også kanskje - og henger heller rundt hyllene der enn i klesbutikken 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 De _har_ fornuftige ting på C.O. Er det ikke fornuftig å kjøpe samme varer til lavere pris? De har faktisk merkevarer som selges _mye_ billigere enn i andre butikker. Og de har jo ting til jenter også! Jeg har kjøpt malesaker, rengjøringsartikler, Kjøkkenting, sykkeldeler, kontorsaker og hørselværn på Clas Ohlson. Men Biltema på Alna liker jeg ikke. Heldigvis er skeidar vegg i vegg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.