Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte nettopp på radioen. I dag er det den 56. dagen med regn på rad. Det er meldt regn i morgen også - men KANSKJE det blir opphold på lørdag :-)

fei1365380229
Skrevet

Hvor bor du da? Her har det ikke vært regn på lenge, bare fine høstværet :o)

Skrevet

Hvor da?

Det regner sikkert hver eneste dag mange tusen år på rad hvis man ser på verdensbasis ;-p

Skrevet

Tror vi må bo i samme område. Her har det vært bare 3 (!) dager med oppholdsvær siden 19/8 !!!

Lei!

Skrevet

Ja, det er deprimerende. Så også i avisen i går at en del steder ikke hadde hatt en eneste sommerdag i år. Deriblant Tjøme, tror jeg. Og Hol i Budskerud. Det må være uvanlig.

Skrevet

Hvor da?

Det regner sikkert hver eneste dag mange tusen år på rad hvis man ser på verdensbasis ;-p

Bor i Bodø... Det var metrologen på radioen som sa det nettopp. *grøss*

(Trodde forøvrig at vi hadde hatt EN dag uten regn, for søndag for snart to uker siden gikk vi jo en lang fin tur :-) Men det regnet vel på kvelden da, tror jeg)

Skrevet

Tror vi må bo i samme område. Her har det vært bare 3 (!) dager med oppholdsvær siden 19/8 !!!

Lei!

Bor i Bodø :-)

Skrevet

(Trodde forøvrig at vi hadde hatt EN dag uten regn, for søndag for snart to uker siden gikk vi jo en lang fin tur :-) Men det regnet vel på kvelden da, tror jeg)

Huff... deprimerende! Håper dere får litt fint høstvær snart da, før vinteren overtar helt!

Skrevet

Du bor på feil sted! ;)

Her i Oslo har det vært kongevær i september. :)

Skrevet

Du bor på feil sted! ;)

Her i Oslo har det vært kongevær i september. :)

OG i oktober! ;-)

Det var vel bare på lørdag 1. oktober at det regnet....

Skrevet

Huff... deprimerende! Håper dere får litt fint høstvær snart da, før vinteren overtar helt!

Neida - det er ikke deprimerende lenger :-) Vi er forbi det stadiet for leeenge siden. Vi har også vært igjennom stadiene "forundring", "sinne" - og er nå også på vei ut av "resignasjon" og inn i "aksept"-fasen. :-)

Men som gubbens mormor så treffende sa det: "Da Noa bygde Arken, regnet det jo bare i 40 dager og 40 netter" ;-)

Skrevet

Neida - det er ikke deprimerende lenger :-) Vi er forbi det stadiet for leeenge siden. Vi har også vært igjennom stadiene "forundring", "sinne" - og er nå også på vei ut av "resignasjon" og inn i "aksept"-fasen. :-)

Men som gubbens mormor så treffende sa det: "Da Noa bygde Arken, regnet det jo bare i 40 dager og 40 netter" ;-)

Det var jo ingenting det da! *LOL*

Skrevet

Uff da. Ja, ja men dere er vel vant med det.

Er selv fra vest, men bor på Østlandet. Her har det vært Kongevær i hele høst, men enda er det noen som klager.

Her er "brillene" litt forskjellig. Og selv om det er overskyet og litt sol innimellom, så er det jaggu noen som greier å få det til at det er DÅRLIG VÆR.

Sender Solklem nord*

Skrevet

Wow... *imponert*

Jeg hadde garantert deppa etter 56 dager med regn! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor da!?

Synes været har vært helt strålende den siste måneden (og lenger), jeg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...