Gå til innhold

Katt: den var ny

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er greit at kattunger roter seg opp i trøbbel, men denne var ny: mor tar fram symaskinen og tar den ut av kofferten. Katten går inn i kofferten og den smeller igjen. Mor går i kottet med kofferten.

Kattemajau høres vidt omkring.

Umulig å høre hvor den kommer fra. Hunden hentes, og katten oppdages med hjelp av skarpe ører og lukt.

Katten har før blitt plukket ut fra innsiden av vaskemaskin, oppvaskmaskin, foldedør, fiskegarn, strikkegarn, avløpsrør, høyttaler, kinesisk krukke, sofa, kjøkkenskaper osv.

Hva blir det neste?

Rekorden er en som for mange år siden skulle lande på lokket av suppekjelen, og bakbeina havnet nedi den kokende suppa da lokket vippa rundt. Det skriket husker jeg enda.

Skrevet

Au...stakkars pus, gikk det bra med den? (den som havnet i suppa?)

Vår kattunge er også ekspert på å gjemme seg vekk på de utroligste steder, en dag gikk den inn bak skuffen i kommoden da jeg et øyeblikk hadde den åpen for å legge på plass klær. Jeg merket det ikke og letet overalt hele ettermiddagen. Sent på kvelden hørte jeg noen ynkelige pip fra kommoden.

Gjest skraldepande
Skrevet

Au...stakkars pus, gikk det bra med den? (den som havnet i suppa?)

Vår kattunge er også ekspert på å gjemme seg vekk på de utroligste steder, en dag gikk den inn bak skuffen i kommoden da jeg et øyeblikk hadde den åpen for å legge på plass klær. Jeg merket det ikke og letet overalt hele ettermiddagen. Sent på kvelden hørte jeg noen ynkelige pip fra kommoden.

"Suppeknoken" mistet alle hårene på bakbeina, vi holdt raskt beina i kaldt vann veldig lenge, og veterinæren syns det var ukens mest fatale påfunn. Det gikk bra til slutt.

Skrevet

Vår katt forsvant. Vi var på tur å henge opp "katt savnet" plakater og greier, har snakket med flere naboer, men ingen hadde sett katten.

1,5 døgn senere fant jeg katten i klesskapet til samoeren min.. En meget "glup" pus som mjauer og klorer for oppmerksomhet, men så snart han hører noen holder han kjeft..så det var håpløst å finne dyret!

Skrevet

"Suppeknoken" mistet alle hårene på bakbeina, vi holdt raskt beina i kaldt vann veldig lenge, og veterinæren syns det var ukens mest fatale påfunn. Det gikk bra til slutt.

uff. de gjør nå mye rart disse pusene. merker at jeg har litt slapstick humor.

Gjest skraldepande
Skrevet

uff. de gjør nå mye rart disse pusene. merker at jeg har litt slapstick humor.

Tenk å le av "Suppeknoken" da gitt, stakkar.

:-)

Skrevet

Katten min tilbrakte 1,5 døgn i kjelleren i fjor vinter. Han hadde kommet seg inn via en løs ventil som slo innover, men som ble som en felle da han skulle ut igjen. Gjensynsgleden var stor da vi endelig fant ut hvor han var. :)

Gjest skraldepande
Skrevet

Katten min tilbrakte 1,5 døgn i kjelleren i fjor vinter. Han hadde kommet seg inn via en løs ventil som slo innover, men som ble som en felle da han skulle ut igjen. Gjensynsgleden var stor da vi endelig fant ut hvor han var. :)

Med halen rett til værs og rett bort til matfatet?

Skrevet

Med halen rett til værs og rett bort til matfatet?

Snakk om! Han fikk litt ekstra god mat også da, stakkars. :)

Skrevet

Den ene katten min tilbrakte en helg i garasjen til en nabo(som var baortreist).

Gjest skraldepande
Skrevet

Den ene katten min tilbrakte en helg i garasjen til en nabo(som var baortreist).

Cuiosity killed the cat?

Skrevet

Vår katt rotet seg _inni_ dashbordet i bilen da den var kattunge. Midt inni et virvar av ledninger og dingsbomser. Det tok en stund å få den ut igjen.

Gjest skraldepande
Skrevet

Vår katt rotet seg _inni_ dashbordet i bilen da den var kattunge. Midt inni et virvar av ledninger og dingsbomser. Det tok en stund å få den ut igjen.

De blir fort sultne, det lille magen rommer ikke så mange fingerbøl. Varm opp litt leverpostei, barnemat eller kattemat. Når de liflige lukten sprer seg, kommer de fram, matvrakene.

Da jeg skulle lokke et krek ut av avløpsrøret før vi satte på vannet, så kom nabokattene først og skulle ha varm leverpostei.

Vi kunne satt på vannet, men da ville det blitt klissklass katt som en rakett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...