Gå til innhold

Forbud mot privat mobiltelefon på jobben

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

Dermed er det innført: ingen tekstmeldinger eller private telefoner i arbeidstida.

Noen få ødela for de andre,

som vanlig.

Gjest jøssunavna
Skrevet

Å herregud for en arbeidsplass ..... selv med vanlig telefon blir det jo noen privattelefoner innimellom dah.

Gjest adm.dir
Skrevet

nei , nå vil staten og alle at vi blir maskiner , akkuratt som en datamaskin med null sosiale antenner.

dårligere arbeidsmiljø.

Hilsen

Adm.dir

Gjest skraldepande
Skrevet

nei , nå vil staten og alle at vi blir maskiner , akkuratt som en datamaskin med null sosiale antenner.

dårligere arbeidsmiljø.

Hilsen

Adm.dir

Problemet er snarere at noen alltid vil misbruke muligheter og goder til de ytterste grenser.

Jeg syns også 30-40 tekstmeldinger og 10 telefoner i arbeidstida er mye. Pipingen og den private skravlingen er faktisk forstyrrende for de andre også, særlig hvis de hulker og griner litt i tillegg.

Gjest jøssunavna
Skrevet

Problemet er snarere at noen alltid vil misbruke muligheter og goder til de ytterste grenser.

Jeg syns også 30-40 tekstmeldinger og 10 telefoner i arbeidstida er mye. Pipingen og den private skravlingen er faktisk forstyrrende for de andre også, særlig hvis de hulker og griner litt i tillegg.

Bedre at de sykemelder seg da, hvis de har sånne problemer at de gråter og hyler.

Så kan de få gjøre det akkurat når de vil hvis det er det som skal til for at de blir bedre.

Gjest skraldepande
Skrevet

Hvor er linken?

Ingen link, og ingen sensasjon egentlig, da det er et utall ting som ikke er lov der. Er det "barnehage" så er det "barnehage". Rimelig store unger dette.

Gjest Persille
Skrevet

Synes egentlig det er greit, jeg...

Du er jo betalt for å gjøre en jobb? Ikke for å drive med private ting - det kan du gjøre på fritiden, eller i lunsjen.

Gjest skraldepande
Skrevet

Synes egentlig det er greit, jeg...

Du er jo betalt for å gjøre en jobb? Ikke for å drive med private ting - det kan du gjøre på fritiden, eller i lunsjen.

Jeg slår av frivillig.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har bare jobb-telefon, og den får jeg bruke på fritiden også.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg slår av frivillig.

Da er det jo ikke noe problem? :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har bare jobb-telefon, og den får jeg bruke på fritiden også.

Jeg og :)

Praktisk da! Og så betaler de store deler av regningen også, hihi :)

Gjest skraldepande
Skrevet

Da er det jo ikke noe problem? :)

Neida, jeg blir bare oppgitt over "barnehagen".

Bare det ikke blir forbudt å svinge på stolen og småprompe?

Gjest Persille
Skrevet

Neida, jeg blir bare oppgitt over "barnehagen".

Bare det ikke blir forbudt å svinge på stolen og småprompe?

Det er jo ikke det samme da...

Man klarer å jobbe mens man promper - ergo bruker man tiden på det den er betalt for. Om man skravler i telefonen kan man ikke jobbe samtidig - og da bruker man betalt tid til den man er betalt for.

See?

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er jo ikke det samme da...

Man klarer å jobbe mens man promper - ergo bruker man tiden på det den er betalt for. Om man skravler i telefonen kan man ikke jobbe samtidig - og da bruker man betalt tid til den man er betalt for.

See?

Jeg bruker alltid 5 min på det hver dag, helt på slutten, og ser på klokka. Ingen greier å rappe klokka på veggen, for den holder alle øye med, men ellers forsvinner det meste.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg bruker alltid 5 min på det hver dag, helt på slutten, og ser på klokka. Ingen greier å rappe klokka på veggen, for den holder alle øye med, men ellers forsvinner det meste.

Imponerende - promper i fem minutter i strekk?!

:)

Gjest skraldepande
Skrevet

Imponerende - promper i fem minutter i strekk?!

:)

Refrenget på "Ja Vi Elsker Ertesuppe".

Gjest Persille
Skrevet

Refrenget på "Ja Vi Elsker Ertesuppe".

*ler*

Du kunne selge billetter? Så kan du tjene inn det arbeidsgiveren din taper på at kollegene snakker i telefonen!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg og :)

Praktisk da! Og så betaler de store deler av regningen også, hihi :)

Jeg har ikke sett ei mobilregning på 4 år:)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har ikke sett ei mobilregning på 4 år:)

Det gjør jeg, men jeg betaler bare 20-30%, litt avhengig av hvor stor den er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...