Gå til innhold

Unnskyld!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg lenger ned, og man kan jo si at det ble lagt merke til...

Jeg er den første til å innrømme at overskriften var uforsvarlig klønete formulert, og det manglet ihvertfall hermetegn rundt "ordentlig".

Jeg er selv adoptert, og kunne ikke hatt noen bedre foreldre enn mamma og pappa. Men det er en talemåte for meg å snakke mor/far". Biologiske foreldre passer liksom ikke inn i min dialekt, det blir litt kronglete. Men mine _biologiske foreldre_ døde i en trafikkulykke da jeg var 7 år, og før den tid drakk de jevnlig. Livet var ikke så greit for meg. Da jeg ble adoptert, fikk jeg et nytt liv! De ga meg all den kjærlighet noen kan være istand til å gi til noe annet menneske! Klart de også er mine ordentlige foreldre!

Men igjen: Unnskyld at dette skapte slikt hysteri (for det gjorde det faktisk!), og jeg er dypt og inderlig lei meg om noen tror at jeg ikke oppfatter adoptivforeldre for å være ordentlige foreldre!

Men jeg skifter nok _ikke_ nick, nei!;-)

Skrevet

Jeg beklager - jeg var den første som responderte på ditt forrige innlegg. Jeg skjønner at du ikke mente det som det ble oppfattet (skjønte det vel hele tiden, egentlig, men ville bare påpeke det - teit nok;-)

Klem

fei1365380229
Skrevet

Syns i grunnen det skapte en "sunn" og god debatt her inne jeg, med unntak av kverulantens innlegg.

Men jeg kan ikke skjønne hva du har i mot Tom Cruise altså, så lenge han holder munn da selvfølgelig :o)

Skrevet

Syns i grunnen det skapte en "sunn" og god debatt her inne jeg, med unntak av kverulantens innlegg.

Men jeg kan ikke skjønne hva du har i mot Tom Cruise altså, så lenge han holder munn da selvfølgelig :o)

Tom Cruise er en flott skuespiller, som burde hatt munnkurv i alle andre sammenhenger ;-)

Skrevet

Nettopp! Og det gjør ikke saken bedre, at ho dere Katie ikke overbeviser med IQ, ho heller!

Leste et sted at ho var så religiøs at ho måtte vente til etter brylluppet med å ha og sex, - og så er ho gravid nå! I 3.mnd, og attpåtil _før_ ekteskapsinngåelse!?;-)

Men imot og imot; Hele innlegget ble veldig dumt skrevet...

Men jeg liker altså ikke Tom Cruise. Punktum.

Skrevet

Tom Cruise er en flott skuespiller, som burde hatt munnkurv i alle andre sammenhenger ;-)

Sånn var det jeg mente å formulere meg, ja..

Har definitivt _ikke_ dagen min idag, gitt...;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enten du (eller kanskje mest de som hissa seg så voldsomt opp) tror det eller ikke, så er det faktisk menneskelig å formulere seg feil eller klønete.

OK, jeg reagerte på ordvalget ditt, men litt opplysning rundt ordvalget hadde nok vært bedre enn hissige motsvar.

Så selv om jeg er ordentlig mor til mine to thaigutter så skal jeg ta imot unnskyldningen din og godta den uten forbehold helt uten å miste nattesøvnen. :-)

Skrevet

Enten du (eller kanskje mest de som hissa seg så voldsomt opp) tror det eller ikke, så er det faktisk menneskelig å formulere seg feil eller klønete.

OK, jeg reagerte på ordvalget ditt, men litt opplysning rundt ordvalget hadde nok vært bedre enn hissige motsvar.

Så selv om jeg er ordentlig mor til mine to thaigutter så skal jeg ta imot unnskyldningen din og godta den uten forbehold helt uten å miste nattesøvnen. :-)

Jeg har ikke postet hissige motsvar, så jeg skjønner ikke helt ordvalget ditt!

Men jeg har lagt meg lang-flat hele veien, bare så det er sagt!

Gjest til puttelull
Skrevet

Jeg har ikke postet hissige motsvar, så jeg skjønner ikke helt ordvalget ditt!

Men jeg har lagt meg lang-flat hele veien, bare så det er sagt!

Tror CM kun mener at andre godt kunne valgt å opplyse, heller enn å gi deg hissige motsvar :-)

Skrevet

Tror CM kun mener at andre godt kunne valgt å opplyse, heller enn å gi deg hissige motsvar :-)

Åja! Der ser du, etter såpass mange mot svar blirman litt i villrede...

Dette er visst den store "unnskyld-dagen", dette!

Men det er greit, det! Jeg dreit meg skikkelig ut, så har bare godt av det!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Takk. :-) Det var det jeg mente, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...