Gå til innhold

Slutt med bare mager!

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg vil foretrekke at lave bukser og bare mager er inn istedenfor disse transparente toppene når dattera mi når den alderen :)

Gjest skraldepande
Skrevet

Hadde moten holdt seg lenger, hadde utgiftene til klær gått drastisk ned. Merkevarene er ofte dessuten nesten dobbelt så dyre i Norge som visse andre land.

Gjest skraldepande
Skrevet

Å, så glad jeg ble nå :-)

Moteløve?

skorpionfisken
Skrevet

Moteløve?

Nei, men min datter på ni (9) år er. Hun nekter å gå med andre lengre gensere og skjorter, så hun er konstant "mellabar" som vi kaller det. Jeg så vinteren mørkt i møte, men nå kan jeg vise henne dette og kjøpe henne noen nye plagg fra H&M som er store nok til å dekke magen...

Slev har jeg ikke mage som egner seg for kort-kort, så jeg kan kansje nå etterhvert bli moteriktig :-)))

Gjest skraldepande
Skrevet

Nei, men min datter på ni (9) år er. Hun nekter å gå med andre lengre gensere og skjorter, så hun er konstant "mellabar" som vi kaller det. Jeg så vinteren mørkt i møte, men nå kan jeg vise henne dette og kjøpe henne noen nye plagg fra H&M som er store nok til å dekke magen...

Slev har jeg ikke mage som egner seg for kort-kort, så jeg kan kansje nå etterhvert bli moteriktig :-)))

Temmelig mange foreldre som er oppgitt over mote for småjenter. Men hvis mamma kler seg på samme måten, da blir det ramaskrik: "mamma, du kan ikke gå ut sånn!!" piper de da.

Møte seg sjøl i døra?

skorpionfisken
Skrevet

Temmelig mange foreldre som er oppgitt over mote for småjenter. Men hvis mamma kler seg på samme måten, da blir det ramaskrik: "mamma, du kan ikke gå ut sånn!!" piper de da.

Møte seg sjøl i døra?

Hehe, min venninnes datter farget håret rødt (julenisserødt).

Da min venninne gjorde det samme sjokkert og lynforbannet. Hun erklærte at hun aldri hadde sett sin mor så syk før. Hun slutta selv å farge håret sitt i grelle farger, så det hjalp jo da.

Min venninne brukte en løsning som hun trodde hun kunne dusje fort av i dusjen. Det kunne hun ikke. Det var en slukkøret dame på 40 som lista seg inn til sin faste frisør og ropte HJELP!!!

Gjest skraldepande
Skrevet

Hehe, min venninnes datter farget håret rødt (julenisserødt).

Da min venninne gjorde det samme sjokkert og lynforbannet. Hun erklærte at hun aldri hadde sett sin mor så syk før. Hun slutta selv å farge håret sitt i grelle farger, så det hjalp jo da.

Min venninne brukte en løsning som hun trodde hun kunne dusje fort av i dusjen. Det kunne hun ikke. Det var en slukkøret dame på 40 som lista seg inn til sin faste frisør og ropte HJELP!!!

Show.

Rødt hår er greit, men å ha trusa ovenfor buksa som truer med å skli ned, ser ut som en fransk hore, klar til hva som helst.

Skrevet

Møte seg sjøl i døra?

Ikke nødvendigvis . Det kan være mye som er artig på en tenåring, men som ser heller malplassert ut på hennes mor.

På den annen side er det mange mødre som har fastere og flatere mage enn døtrene.

Gjest skraldepande
Skrevet

Ikke nødvendigvis . Det kan være mye som er artig på en tenåring, men som ser heller malplassert ut på hennes mor.

På den annen side er det mange mødre som har fastere og flatere mage enn døtrene.

Jeg elsker sånne adferdsdiskusjoner og kulturdebatter.

Noen er så veldig glad i negativ oppmerksomhet av dem. De skjønner ikke at f eks banning, skriking og smelling i dører er lite "lady-like", og lite sympatibringende eller løsningsdrivende.

Skrevet

Show.

Rødt hår er greit, men å ha trusa ovenfor buksa som truer med å skli ned, ser ut som en fransk hore, klar til hva som helst.

På en måte så skjønner jeg at slike jenter blir kalt horer av gutter med pakistansk bakgrunn.

Gjest skraldepande
Skrevet

På en måte så skjønner jeg at slike jenter blir kalt horer av gutter med pakistansk bakgrunn.

Mottakeren av signalene tolker dem. Avsender kan ikke bestemme hvordan inntrykket skal bli.

"Jeg ser ut som et ludder, men er det ikke altså!"

Jadda-jadda.

Skrevet

Det er jammen bra. Makan til stygg mote. Det er jo bare syltynne som kler det, men ALLE bruker det.

Skrevet

Dette er jammen på tide. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe mer uapetittelig enn en litt for lav bukse som er litt for trang, slit at bilringen blir presset oppover og velter seg over bukselinningen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

En forferdlig mote for alle som ikke kler den.

Og de fleste kler den definitivt ikke. Fettet renner jo over bukselinninger i øst og vest. Får håpe det er noe i at det blir slutt på denne galskapen nå.

For øvrig kan det det være like ufint med en slank mage i fri utfoldelse, som en hevende pizzadeig-mage.

De eneste som kler å gå sånn er de med veltrente mager.

Folk eier ikke skam!

Skrevet

Har nå alltid syntes at det har vært "blodharry" jeg da...

Skrevet

Typisk!;-(

Til våren har jeg sikkert fått vekk såpass mye av flesket at det kunne vært mulig å vise fram magen!

Kutter hele slankekuren, jeg nå, og stapper innpå med godis!!!

Det er jo snart helg, dessuten føler jeg meg en smule utladet etter dagens strabaser!;-)

*knegger litt i skjegget*

skorpionfisken
Skrevet

Typisk!;-(

Til våren har jeg sikkert fått vekk såpass mye av flesket at det kunne vært mulig å vise fram magen!

Kutter hele slankekuren, jeg nå, og stapper innpå med godis!!!

Det er jo snart helg, dessuten føler jeg meg en smule utladet etter dagens strabaser!;-)

*knegger litt i skjegget*

Eh, du. Det skal være brede belter som markerer midjen.

Det krever at vi stiller opp med smal midje det.

*knasker på et nydelig salatblad*

Skrevet

Eh, du. Det skal være brede belter som markerer midjen.

Det krever at vi stiller opp med smal midje det.

*knasker på et nydelig salatblad*

Midje!?!? Hva er det?!?!?!

*knasker videre på en tynn sponplate med vann-ost på*

Kanskje jeg finner det ut til påske!?;-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...