Henriette1365380130 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 En ting er å være mørk og dyster selv, ha et høyt ønske om å skille seg ut og være annerledes, opptatt av å ikke være typisk-jente men å overføre noe sånt til en baby?! Kjenner en jente som tenker på å kjøpe en slik dukke til ungen sin, jeg ble helt paff, hvem gir noe sånt til en liten baby?! http://www.avalon.no/shopitem.cfm?path=4,116&id=49855 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Avalon er ikke en barnebutikk da... Det er jo for folk med spesielle interesser innen fiction. 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Avalon er ikke en barnebutikk da... Det er jo for folk med spesielle interesser innen fiction. Ja, nettopp derfor jeg synes det er litt rart å gi en sånn til babyen din.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ja, nettopp derfor jeg synes det er litt rart å gi en sånn til babyen din.. Vel - foreldre har jo en tendens til å overføre egne interesser til barna sine? Selv om det er vel drøyt i mange tilfeller.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Nei, selvfølgelig ville jeg IKKE gitt en slik dokke til barna mine. Fy for en smak! 0 Siter
mAd Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det er jo snakk om en baby da, ikke akkurat som om den vet hva den leker med (ja, jeg vet hvaslags jente det er du sikter til, hehe) Akkurat den der var støgg, den ville jeg ikke brukt penger på, men enkelte av de Living Dead Dollsene ville jeg egentlig ikke hatt noe imot å gi til ungen min, iallefall ikke når den er for liten til å vite om den syns den er skummel eller ikke. Ikke at jeg tror jeg kommer til å gjøre det uansett, eller tjah, kanskje for å sjokkere folk ;D Denne er jo nesten litt søt: http://www.avalon.no/shopitem.cfm?path=4,116&id=52132 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 dette må nå være tull! Hvem gir noe sånt til en unge? 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Dette er vel ikke beregnet for unger heller, men mer for folk med spesielle interesser, vet om en 15 åring som helt sikket ville elsket å ha sånne dukker på rommet sitt. Jeg ville aldri kjøpt de, og spesielt ikke til en baby/liten unge. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Men nå tror jeg ikke den var mest til småunger;-) Og forøvrig synes jeg enkelte klassiske, "søte" dukker og det de står for erminst like ille. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Vel, det kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne å kjøpe noe slikt til mine jenter - eller gutter om jeg hadde hatt noen. Fytterakker'n! 0 Siter
org Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det der er nok den styggeste dokka jeg noensinne har sett. Ingen får meg til å kjøpe noe sånt. Men noen kjøper den, jeg så det var utsolgt... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 kanskje foreldrene er satanister? eller hører til en okkult sekt? 0 Siter
Gjest æsjfy Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Dette er vel ikke beregnet for unger heller, men mer for folk med spesielle interesser, vet om en 15 åring som helt sikket ville elsket å ha sånne dukker på rommet sitt. Jeg ville aldri kjøpt de, og spesielt ikke til en baby/liten unge. Dette er nok en leke for dem som er midt oppi ungdomsopprøret, heldigvis går sånt over 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.