Gå til innhold

Ville du kjøpt denne dukka til ungen din?

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

En ting er å være mørk og dyster selv, ha et høyt ønske om å skille seg ut og være annerledes, opptatt av å ikke være typisk-jente men å overføre noe sånt til en baby?! Kjenner en jente som tenker på å kjøpe en slik dukke til ungen sin, jeg ble helt paff, hvem gir noe sånt til en liten baby?!

http://www.avalon.no/shopitem.cfm?path=4,116&id=49855

Gjest Persille
Skrevet

Avalon er ikke en barnebutikk da...

Det er jo for folk med spesielle interesser innen fiction.

Henriette1365380130
Skrevet

Avalon er ikke en barnebutikk da...

Det er jo for folk med spesielle interesser innen fiction.

Ja, nettopp derfor jeg synes det er litt rart å gi en sånn til babyen din..

Gjest Persille
Skrevet

Ja, nettopp derfor jeg synes det er litt rart å gi en sånn til babyen din..

Vel - foreldre har jo en tendens til å overføre egne interesser til barna sine?

Selv om det er vel drøyt i mange tilfeller....

Skrevet

Nei, selvfølgelig ville jeg IKKE gitt en slik dokke til barna mine. Fy for en smak!

Skrevet

Det er jo snakk om en baby da, ikke akkurat som om den vet hva den leker med ;) (ja, jeg vet hvaslags jente det er du sikter til, hehe)

Akkurat den der var støgg, den ville jeg ikke brukt penger på, men enkelte av de Living Dead Dollsene ville jeg egentlig ikke hatt noe imot å gi til ungen min, iallefall ikke når den er for liten til å vite om den syns den er skummel eller ikke. Ikke at jeg tror jeg kommer til å gjøre det uansett, eller tjah, kanskje for å sjokkere folk ;D

Denne er jo nesten litt søt: http://www.avalon.no/shopitem.cfm?path=4,116&id=52132

:P

Gjest mirakel*2?
Skrevet

dette må nå være tull! Hvem gir noe sånt til en unge?

Skrevet

Dette er vel ikke beregnet for unger heller, men mer for folk med spesielle interesser, vet om en 15 åring som helt sikket ville elsket å ha sånne dukker på rommet sitt.

Jeg ville aldri kjøpt de, og spesielt ikke til en baby/liten unge.

laguna1365380434
Skrevet

Men nå tror jeg ikke den var mest til småunger;-)

Og forøvrig synes jeg enkelte klassiske, "søte" dukker og det de står for erminst like ille.

Skrevet

Vel, det kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne å kjøpe noe slikt til mine jenter - eller gutter om jeg hadde hatt noen. Fytterakker'n!

Skrevet

Det der er nok den styggeste dokka jeg noensinne har sett. Ingen får meg til å kjøpe noe sånt. Men noen kjøper den, jeg så det var utsolgt...

Skrevet

kanskje foreldrene er satanister? eller hører til en okkult sekt?

Skrevet

Dette er vel ikke beregnet for unger heller, men mer for folk med spesielle interesser, vet om en 15 åring som helt sikket ville elsket å ha sånne dukker på rommet sitt.

Jeg ville aldri kjøpt de, og spesielt ikke til en baby/liten unge.

Dette er nok en leke for dem som er midt oppi ungdomsopprøret, heldigvis går sånt over ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...