Gå til innhold

Mannen er jo bare syk!

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

3

• Aryane

3

• Goliath

2

• Ugga Bugga

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje en medvirkende årsak til at han utviklet seg til å bli den han er......

Skrevet

Han har nok lest sexinnleggene til "fei" på DOL's "seksualitet og blitt inspirert!

fei1365380229
Skrevet

Ja, men han påstår at det ikke har påvirket han i negativ retning og det ser jo vi som står utenfor at det har det.

Sånn ellers så er det jo synd på mannen som har opplevd dette, men jeg har mange ganger irritert meg over at han forsvarer barnemisbrukere.

Men det er vel det en forsvarer skal da, forsvare klientene sine mener jeg :o)

Skrevet

Ja, men han påstår at det ikke har påvirket han i negativ retning og det ser jo vi som står utenfor at det har det.

Sånn ellers så er det jo synd på mannen som har opplevd dette, men jeg har mange ganger irritert meg over at han forsvarer barnemisbrukere.

Men det er vel det en forsvarer skal da, forsvare klientene sine mener jeg :o)

Kanskje han med det føler at han også forsvarer seg selv, sine egne holdninger og det han har vært med på?

"Hjelp til selvhjelp" - på en måte?

Skrevet

At Staff ikke er helt i lodd har vi vel visst lenge....

Skrevet

"Når jeg tenker på det i dag, slår det meg at det er en fin posisjon en unggutt har. Hvis han altså vil la seg plukke opp av en kvinne eller mann. Jeg søkte strøk hvor jeg kunne være et objekt", forteller Staff i boken.

- Hovedpoenget med boken er å fjerne skammen. Man er ikke et dårligere menneske selv om man gjør gale ting. Derfor er det naturlig for meg å ta med ting i boken som blir oppfattet som foraktfullt og skammelig, sier Staff.

Han mener likevel ikke at han gjorde noe galt da han som ung gutt lot seg bli plukket opp på gaten."

Her blir det forklart på en grei måte hva han mener, han ser ikke på det han ble utsatt for som overgrep, og det har han jo all rett til. Slik jeg forstår det mener han også at ikke alle forhold hvor barn har "forhold/sex" med voksne ikke nødvendigvis er overgrep. Det er ikke overgrep før en av de innvolverte føler det sånn.

Jeg er ikke nødvendigvis enig med ham, men jeg tror jeg forstår hva han vil frem til. Og det høres egentlig fornuftig ut, men når jeg tenker på at det her snakkes om barn er det jo ikke fornuftig i det hele tatt.

Dette ble et merkelig innlegg, men jeg tror jeg forstår hva jeg mener. ;)

Gjest sjokkiss
Skrevet

Det visste jeg ikke!

Når ble han det da?har ikke han barn, hatt kjerring osv?trodde han var faren til en av nokasadvokatene...

Skrevet

Det visste jeg ikke!

Når ble han det da?har ikke han barn, hatt kjerring osv?trodde han var faren til en av nokasadvokatene...

ikke så lenge siden han kom ut av skapet vel?

Gjest sjokkiss
Skrevet

Han har nok lest sexinnleggene til "fei" på DOL's "seksualitet og blitt inspirert!

hva skriver fei?

Gjest sjokkiss
Skrevet

ikke så lenge siden han kom ut av skapet vel?

Det har jeg ikke fått med meg.

Jeg mener å ha lest at han benyttet seg av prostituerte kvinner før??

Har han ikke barn da eller?(orker ikke søke)

Skrevet

Jeg har lenge vært i tvil om hvorvidt Staff er ved sine fulle fem.

Nå er jeg enda mer overbevist om at mannen er sprø.

Gjest sjokkiss
Skrevet

Jeg har lenge vært i tvil om hvorvidt Staff er ved sine fulle fem.

Nå er jeg enda mer overbevist om at mannen er sprø.

Skulle han helst vært en flekk på lakenet mener du? (c:

Skrevet

Skulle han helst vært en flekk på lakenet mener du? (c:

*LOL*

Slik kan man også si det, ja.

Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg.

Jeg mener å ha lest at han benyttet seg av prostituerte kvinner før??

Har han ikke barn da eller?(orker ikke søke)

Men kjære vene, folk er ikke alltid "enten eller"... Om Staff har vært gift (?) med en kvinne og fått barn med denne, og senere inngått partnerskap, so what? Noen er 100% hetero, andre 100% homo, og noen er bifile.

Det var da dessuten en del skriverier i media for noen måneder tilbake da det ble kjent at Staff har inngått partnerskap (nødvendigvis med en mann!).

Følger du ikke med i timen? ;-)

mil1365380270
Skrevet

Kanskje han med det føler at han også forsvarer seg selv, sine egne holdninger og det han har vært med på?

"Hjelp til selvhjelp" - på en måte?

Det tror jeg du har helt rett i. Skulle vært på "Psykiatri" denne, så NHD kunne uttalt seg :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det visste jeg ikke!

Det må da være måte på å være naiv. :-) Vet da om plenty med menn og kvinner som har fått barn og som senere har stått frem med partner av samme kjønn.

Skrevet

Det er ikke første gangen han uttaler seg i slik retning.

Skrevet

Det visste jeg ikke!

Ja, giiisp, tenk at homofile kan ha barn! Det har vi da ikke tillatt?

*rister på hodet*

Gjest sjokkiss
Skrevet

Men kjære vene, folk er ikke alltid "enten eller"... Om Staff har vært gift (?) med en kvinne og fått barn med denne, og senere inngått partnerskap, so what? Noen er 100% hetero, andre 100% homo, og noen er bifile.

Det var da dessuten en del skriverier i media for noen måneder tilbake da det ble kjent at Staff har inngått partnerskap (nødvendigvis med en mann!).

Følger du ikke med i timen? ;-)

Jo jeg følger godt med i både timen og tiden, det er ikke det det handler om.

Jeg er ute etter fakta. Jeg er sjokkert fordi jeg ikke visste, det overrasket meg!

Men kan noen gi meg fakta her? har han vært gift(når ble han skilt)?, har han barn(er han far til den Nokasadvokaten Staff)?

Har han stått frem som bifil? er han pedofil også? :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...