Gå til innhold

Mannen er jo bare syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo jeg følger godt med i både timen og tiden, det er ikke det det handler om.

Jeg er ute etter fakta. Jeg er sjokkert fordi jeg ikke visste, det overrasket meg!

Men kan noen gi meg fakta her? har han vært gift(når ble han skilt)?, har han barn(er han far til den Nokasadvokaten Staff)?

Har han stått frem som bifil? er han pedofil også? :o

Her finner du det meste:

http://www.justfuckinggoogleit.com

;-)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

3

• Aryane

3

• Goliath

2

• Ugga Bugga

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo jeg følger godt med i både timen og tiden, det er ikke det det handler om.

Jeg er ute etter fakta. Jeg er sjokkert fordi jeg ikke visste, det overrasket meg!

Men kan noen gi meg fakta her? har han vært gift(når ble han skilt)?, har han barn(er han far til den Nokasadvokaten Staff)?

Har han stått frem som bifil? er han pedofil også? :o

Han har vært gift, han er faren til Trygve Staff (som også er advokat), han har inngått partnerskap med en ikke-offentlig person og han forsvarer sex med mindreårige i visse tilfeller.

Om han er pedofil er vanskelig å si, jeg synes han går langt over streken når han mener voksne bør kunne ha sex med tolvåringer.

Gjest sjokkiss
Skrevet

Ja, giiisp, tenk at homofile kan ha barn! Det har vi da ikke tillatt?

*rister på hodet*

Er du dum eller?

jeg er ikke sjokkert over at homser har barn, hopper over til annet kjønn og så videre.

Jeg var sjokkert over at jeg ikke visste, ikke hadde fått det med meg. På meg kom det overraskende at akkurat han var e sånn, jeg forestilte meg ikke han som homo(selv om han har forsvart mange homse og pedofile).

Skrevet

Staff uttalte jo for noen år siden at foreldre burde invitere barna inn i sitt eget sexliv. Så ingenting overrasker meg ved han.

At han har lyst til å provosere, og kanskje ikke mener alt han sier fullt og helt er greit. Men han tenker tydeligvis ikke over at det finnes mennesker som er syke nok til å ta hva han sier som et godt råd.

Skrevet

Ohoi!!!

JEg har jo egentlig regnet med at han er homo, men herlighet. Han normaliserer overgrep på barn. Greit nok at det kan finnes noen (han) som synes det er greit å bli misbrukt som 11-åring, men jeg tviler sterkt på at det er den gjengse oppfattelsen.

Skjønner godt at pervoene ønsker ham som forsvarer...

Gjest sjokkiss
Skrevet

Ohoi!!!

JEg har jo egentlig regnet med at han er homo, men herlighet. Han normaliserer overgrep på barn. Greit nok at det kan finnes noen (han) som synes det er greit å bli misbrukt som 11-åring, men jeg tviler sterkt på at det er den gjengse oppfattelsen.

Skjønner godt at pervoene ønsker ham som forsvarer...

Som han sier selv:*Jeg utleverer ikke meg selv bare for moro skyld. Dette er ment som en støtte til outsiderne, sier Staff.*

Jeg vedder på at samboeren hans er en av hans tidligere klienter, feks en av de pedoanklagede Thailandsgubbene han forsvarte i sin tid.

Staff må ha en medfødt hjerneskade!

Gjest sjokkiss
Skrevet

Staff uttalte jo for noen år siden at foreldre burde invitere barna inn i sitt eget sexliv. Så ingenting overrasker meg ved han.

At han har lyst til å provosere, og kanskje ikke mener alt han sier fullt og helt er greit. Men han tenker tydeligvis ikke over at det finnes mennesker som er syke nok til å ta hva han sier som et godt råd.

Jeg lurer på hvilken oppvekst barna hans hadde, om han praktiserte den oppdragelsen!

Jeg tror fyren elsker å bli hatet. Kansje han blir hypp av at vi misliker han, på samme viset som en pyroman blir hypp av å tenne på? hvem vet, det finnes så mange skrudde gærninger.

Gjest §§§§lovparagraf
Skrevet

Som han sier selv:*Jeg utleverer ikke meg selv bare for moro skyld. Dette er ment som en støtte til outsiderne, sier Staff.*

Jeg vedder på at samboeren hans er en av hans tidligere klienter, feks en av de pedoanklagede Thailandsgubbene han forsvarte i sin tid.

ta og ro deg ned

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo ingen nyhet at Staff synes det, men artikkelen forklarer kanskje hvorfor han synes det.

At han selv syntes det var greit da han var 12, er jo Staff sin sak.

Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg.

Jeg mener å ha lest at han benyttet seg av prostituerte kvinner før??

Har han ikke barn da eller?(orker ikke søke)

Jo han har barn. Tror til og med han giftet seg med en mann for ikke så altfor lenge siden.

Syns hele fyren er kvalm, ikke fordi jeg har noe imot homofile, men jeg syns han stadig vekk kommer med syke uttalelser.

Gjest sjokkiss
Skrevet

OK! Det var da bare en spøk, jaddajaddajadda... ;D)

Men at han er kvalm har jeg lov å si, og at jeg tar avstand fra hans meninger(som etter min mening er syke meninger)!

fei1365380229
Skrevet

Det er jo ingen nyhet at Staff synes det, men artikkelen forklarer kanskje hvorfor han synes det.

At han selv syntes det var greit da han var 12, er jo Staff sin sak.

Nei, at han har sånne meninger har man jo visst lenge :o(

Jeg ville trodd at han heller tok avstand fra det enn å forsvare det, men psyke mennesker har jo også vært barn og noen barn er jo også psyke.

Skrevet

Jeg lurer på hvilken oppvekst barna hans hadde, om han praktiserte den oppdragelsen!

Jeg tror fyren elsker å bli hatet. Kansje han blir hypp av at vi misliker han, på samme viset som en pyroman blir hypp av å tenne på? hvem vet, det finnes så mange skrudde gærninger.

Ja, man kan lure hva som driver slike mennesker.

Nå tror jeg faktisk han var en nogenlunde normal far, men at han sier slikt for å provosere. Uten tanke på hvor mange barn han kan skade med uttalelsene og velsignelsen sin.

Skrevet

Jeg har sansen for ham;) Han tør være noe helt annet enn mengden og det er det jamenn ikke mange som tør. Om jeg er enig med ham i hans uttalelser er en annen sak, men jeg tolker dem ikke alltid slik som dere gjør her.

Gjest mythbusters 's on
Skrevet

Menn som har opplevd overgrep i ung alder forklarer ofte dette som "opplæring" i sex, og hevder selv de ikke har tatt skade av det. Jeg er ikke så sikker på om jeg tror noe på det. Jeg kjenner kun til et par stykker, og kun en av dem kjenner jeg godt. På meg virker de ikke som sunne voksne, og de mangler selv grenser i forhold til sitt seksualliv.

skorpionfisken
Skrevet

Han har vært gift, han er faren til Trygve Staff (som også er advokat), han har inngått partnerskap med en ikke-offentlig person og han forsvarer sex med mindreårige i visse tilfeller.

Om han er pedofil er vanskelig å si, jeg synes han går langt over streken når han mener voksne bør kunne ha sex med tolvåringer.

Hans ekskone er en av hans beste venner og jobber sammen med ham på advokatkontoret.

Hans sønn Trygve har vært mye i media i det siste på grunn av NOKAS-saken. Han forsvarer en av de tiltalte.

Hans nyblitte ektemann vet jeg lite om, for han gjør mye for å holde ham unna medienen. Han gifta seg like over nyttår tror jeg. Det var mye blest rundt det. Se og Hør kom med nyheten, og det var litt morsomt å se Staff på den ene siden utrykke irritasjon over at media bragte det opp, og på den andre siden forsvarte Se og Hør, som et flott blad som han var advokat for :-)

Skrevet

Menn som har opplevd overgrep i ung alder forklarer ofte dette som "opplæring" i sex, og hevder selv de ikke har tatt skade av det. Jeg er ikke så sikker på om jeg tror noe på det. Jeg kjenner kun til et par stykker, og kun en av dem kjenner jeg godt. På meg virker de ikke som sunne voksne, og de mangler selv grenser i forhold til sitt seksualliv.

"Menn som har opplevd overgrep i ung alder forklarer ofte dette som "opplæring" i sex, og hevder selv de ikke har tatt skade av det. Jeg er ikke så sikker på om jeg tror noe på det."

Akkurat som Staff, men for meg fremstår det da vitterlig som om han har tatt skade av det...

Uff,

Skrevet

"Staff uttalte jo for noen år siden at foreldre burde invitere barna inn i sitt eget sexliv."

Sikkert ikke så kult for sønnen hans å høre det....

(Han arbeider forresten i farens firma og er en av forsvarerene i NOKAS-saken)

mil1365380270
Skrevet

Skadet eller ikke, mannen er en stor egoist, som synes det er viktigere å fronte "outsiderne", som han velger å kalle dem, enn å ta hensyn til barn som faktisk blir utsatt for overgrep.

Snille, normale mennesker tenker på de svake, før de gjør det de kan for å markedsføre sin egen sak. En ganske uviktig sak i forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...