Gjest Calóni Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg bruker hovedsaklig skattelistene for å finne ut av fødselsdatoer og sånt, jeg, så da klarer jeg meg med de gamle som ligger ute fra før. Men du skal ikke se bortifra at jeg kommer til å gjøre noen søk på de nyeste skattelistene heller, da, bare sånn for moro skyld 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 De finner ikke mange kronene på fattiglusa meg iallefall Så for min del hadde det vært en fordel at de ikke ble lagt ut. Jeg er enig i at det er ekkelt når unger blir mobba for lav inntekt, men litt godmodig kikking for underholdningens skyld skader da ikke. Det er en grunn til at serverne nesten blir sprengt når listene legges ut, jeg tror de fleste kikker selv om de sier noe annet offentlig. Det betyr ingenting om man er fattig eller rik, økonomi er uansett en del av menneskers privatliv. Du kan påstå at dette er noe "alle" gjør helt til du blir blå i ansiktet, jeg gjør det nå uansett ikke. 0 Siter
Gjest Drømmetanta Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det betyr ingenting om man er fattig eller rik, økonomi er uansett en del av menneskers privatliv. Du kan påstå at dette er noe "alle" gjør helt til du blir blå i ansiktet, jeg gjør det nå uansett ikke. Da er du unntaket, en flott egenskap forresten :-) 0 Siter
astridny Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg skal sjekke svigersøstra og mannen hennes. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er voldsomt spent på mitt eget skatteoppgjør! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg bruker hovedsaklig skattelistene for å finne ut av fødselsdatoer og sånt, jeg, så da klarer jeg meg med de gamle som ligger ute fra før. Men du skal ikke se bortifra at jeg kommer til å gjøre noen søk på de nyeste skattelistene heller, da, bare sånn for moro skyld samme med meg. Et glimrende sted for å gjette alder på en person for så å sjekke om det stemte:) 0 Siter
fresja Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kommer nok til å sjekke min alltid blakke søster. Det hender jeg kikker på andre også, og noen ganger ser jeg etter fødselsdato. Noen ganger bruker jeg listene for å lete etter personer jeg ikke harsett på årevis. 0 Siter
kyrillo Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Har ingen personlig interesse av andres økonomi, huff. Litt ekkelt å se på disse journalistene som har sittet og gravd i listene i dag, på leting etter noen som de kan henge ut på førstesidene i morgen....... 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article469323.ece OK, i fjor ble de vel fjernet så vidt jeg kan huske. 0 Siter
tonie Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Absolutt ingen. Jeg har ingenting med hva andre tjener, og jeg har heller ikke noe brennende ønske om å vite det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.