Gå til innhold

Hvem skal du sjekke på skattelistene?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg bruker hovedsaklig skattelistene for å finne ut av fødselsdatoer og sånt, jeg, så da klarer jeg meg med de gamle som ligger ute fra før.

Men du skal ikke se bortifra at jeg kommer til å gjøre noen søk på de nyeste skattelistene heller, da, bare sånn for moro skyld ;)

Skrevet

De finner ikke mange kronene på fattiglusa meg iallefall ;)

Så for min del hadde det vært en fordel at de ikke ble lagt ut.

Jeg er enig i at det er ekkelt når unger blir mobba for lav inntekt, men litt godmodig kikking for underholdningens skyld skader da ikke.

Det er en grunn til at serverne nesten blir sprengt når listene legges ut, jeg tror de fleste kikker selv om de sier noe annet offentlig.

Det betyr ingenting om man er fattig eller rik, økonomi er uansett en del av menneskers privatliv.

Du kan påstå at dette er noe "alle" gjør helt til du blir blå i ansiktet, jeg gjør det nå uansett ikke.

Gjest Drømmetanta
Skrevet

Det betyr ingenting om man er fattig eller rik, økonomi er uansett en del av menneskers privatliv.

Du kan påstå at dette er noe "alle" gjør helt til du blir blå i ansiktet, jeg gjør det nå uansett ikke.

Da er du unntaket, en flott egenskap forresten :-)

Skrevet

Jeg er voldsomt spent på mitt eget skatteoppgjør! :)

Skrevet

Jeg bruker hovedsaklig skattelistene for å finne ut av fødselsdatoer og sånt, jeg, så da klarer jeg meg med de gamle som ligger ute fra før.

Men du skal ikke se bortifra at jeg kommer til å gjøre noen søk på de nyeste skattelistene heller, da, bare sånn for moro skyld ;)

samme med meg. Et glimrende sted for å gjette alder på en person for så å sjekke om det stemte:)

Skrevet

Jeg kommer nok til å sjekke min alltid blakke søster. Det hender jeg kikker på andre også, og noen ganger ser jeg etter fødselsdato. Noen ganger bruker jeg listene for å lete etter personer jeg ikke harsett på årevis.

Skrevet

Har ingen personlig interesse av andres økonomi, huff. Litt ekkelt å se på disse journalistene som har sittet og gravd i listene i dag, på leting etter noen som de kan henge ut på førstesidene i morgen.......

Skrevet

Absolutt ingen. Jeg har ingenting med hva andre tjener, og jeg har heller ikke noe brennende ønske om å vite det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...