Gå til innhold

Drikker du(alkohol)?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åja, dere drikker ikke, men dere _spiser_ alkohol? gele og vannmelon da eller? :-)

He he..blir nok litt spising, ja ;)

I og med at jeg ikke liker vannmelon, så blir det lite av det =)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

5

• annegunn

5

• Prozak

5

• IngenLurerDenneGutten

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg drikker svært sjelden, ikke alltid hvert år engang. Noen ganger tar jeg et glass hvitvin når jeg en sjelden gang spiser ute.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Går på bøbben når jeg har frivakt, jeg og kona.

Den ligger rett over veien her.

Gjest Aimabel
Skrevet

He he..blir nok litt spising, ja ;)

I og med at jeg ikke liker vannmelon, så blir det lite av det =)

Blir du ikke kvalm? Tåler ikkeno jeg da, og særlig ikke sukkerkliss sammen med alkohol

Gjest M.Angelica
Skrevet

Blir du ikke kvalm? Tåler ikkeno jeg da, og særlig ikke sukkerkliss sammen med alkohol

Jeg spiser ikke så mye, da. 1-2 små persjoner en gang i kvartalet ;)

Jeg er kresen på drikke, drikker omtrent bare hvitvin, øl, vann og pepsi max (ikke blanda, da) :P

Gjest Aimabel
Skrevet

Serveres det alkohol på Bøbb?

:-D

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Serveres det alkohol på Bøbb?

:-D

Unnskyld, pøbb:-/

(for mye alkohol)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg spiser ikke så mye, da. 1-2 små persjoner en gang i kvartalet ;)

Jeg er kresen på drikke, drikker omtrent bare hvitvin, øl, vann og pepsi max (ikke blanda, da) :P

Blandings går som regel dårlig ja :-)

Så for meg at dere spiste dere fulle på gele:-(

Omtrent som å spise seg full på kong Haakon

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Blandings går som regel dårlig ja :-)

Så for meg at dere spiste dere fulle på gele:-(

Omtrent som å spise seg full på kong Haakon

:-)

He he...neida. (Ble nesten litt kvalm nå) He he =)

Det er bare litt som blir spist. Det har bare blitt en sak som er blåst veldig opp ;)

Gjest barna da?
Skrevet

Hva med barna, får de være med på "bøbben"?*på bøbben å djikke øl* ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva med barna, får de være med på "bøbben"?*på bøbben å djikke øl* ;)

hehe, er du ny her?

Skrevet

Drikker gjerne et glass vin om kvelden, ihvertfall noen av kveldene i løpet av uka. :)

Er det fest, så drikker jeg mer. Men det er ikke så ofte jeg fester da. Så når det først er fest, så fester jeg det så det duger også, hehe. ;-D

Samme her!

Gjest åssen da?
Skrevet

hehe, er du ny her?

Nei, ikke helt. Åssen da forresten, er du homse, eller hva var så morsomt?????????

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, ikke helt. Åssen da forresten, er du homse, eller hva var så morsomt?????????

Ja, homse:-/

Gjest spøker du?
Skrevet

Ja, homse:-/

Tuller du eller sereiøst?

Er kona som du kaller det ei fjolle da(transe)?

Skrevet

Forbruket mitt er så lite at jeg risikerer at ting går ut på dato.

(Har fx ei halv Bailey's i kjøleskapet, åpna den sikkert i begynnelsen av august.

Noen som vet hvor holdbar den er?)

Et halvt glass pils til en og annen middag, evt rødvin.

Sånn 4 ganger i året i gjennomsnitt. Har ikke noe stort behov for å øke forbruket heller ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Forbruket mitt er så lite at jeg risikerer at ting går ut på dato.

(Har fx ei halv Bailey's i kjøleskapet, åpna den sikkert i begynnelsen av august.

Noen som vet hvor holdbar den er?)

Et halvt glass pils til en og annen middag, evt rødvin.

Sånn 4 ganger i året i gjennomsnitt. Har ikke noe stort behov for å øke forbruket heller ;)

Tror Baileys holder i kjøleskap tre måneder. Men du smaker når den blir sur. Jeg har lyst på Baileys et par ganger i året, så jeg har også det problemet. Må få tak i noen miniflasker tror jeg:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drikker et par-tre ganger i måneden, men det er ikke snakk om mye flatfyll lenger. Selv om jeg blir litt snurren.

Kjøpte 3 flasker Cognac for mer enn 2 år siden, og jeg har fortsatt halvannen flaske igjen.

Jeg registrerer til og med at jeg har hatt rundt 18 øl i kjøleskapet i et par måneder.

Skrevet

Jeg drakk ca en gang i uka før jeg ble gravid.. Sjelden fyll, men litt småbrisen ble jeg jo.. ;) Enten det var fredagspils med kollegaer, delte en rødvin med en venninne, fest eller drakk vin hos mormor.. Eller bare koste meg hjemme med rødvin på lørddagskvelden, eller tok en kald pils i sola. :)

Men nå blir det andre boller... nå som jeg har en liten en. Kommer til å drikke, men ikke drikke meg brisen foran tassen og det blir selvsagt ikke så ofte. Men når det er firmafest, bursdager eller vi skal bort på middag eller noe sånt kommer jeg til å ta meg et glass vin eller to. Kommer nok ikke til å drikke en six-pac pils en varm sommerdag etter jobb og lage middag kl. 23 noe mer.. :) Den tiden er slutt.

Skrevet

Tror Baileys holder i kjøleskap tre måneder. Men du smaker når den blir sur. Jeg har lyst på Baileys et par ganger i året, så jeg har også det problemet. Må få tak i noen miniflasker tror jeg:-)

Ja - det fins jo i mindre kvanta... :) Jeg lærer aldri.

Flaska ble innkjøp til jul i fjor, og åpna i august!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...