annegunn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Vet du når annegunn dukker opp igjen? Og jeg som trodde du skulle kommentere antallet vindager... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Og jeg som trodde du skulle kommentere antallet vindager... Du er da mye viktigere enn vin 0 Siter
annegunn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Du er da mye viktigere enn vin Men ikke i enhver tråd, vel? Akkurat nå skulle gitt ganske mye for et vinglass, hvis jeg i tillegg til å kunne drikke det hadde hatt lyst på det også... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Men ikke i enhver tråd, vel? Akkurat nå skulle gitt ganske mye for et vinglass, hvis jeg i tillegg til å kunne drikke det hadde hatt lyst på det også... Hvis du ikke har lyst på vin, så er det vel ikke synd på deg Du har forresten fått svar på mailen. 0 Siter
annegunn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis du ikke har lyst på vin, så er det vel ikke synd på deg Du har forresten fått svar på mailen. Jammen jeg har lyst til å ha lyst på vin.... Du har svar. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jammen jeg har lyst til å ha lyst på vin.... Du har svar. Det hadde da vært mye mer synd på deg om du satt og hadde veldig lyst på vin og ikke kunne ta et glass? Men nå tror jeg nesten jeg skal ta meg et glass hvitvin selv, har en treliter i kjøleskapet 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jammen jeg har lyst til å ha lyst på vin.... Du har svar. Næmmen halla! Erru tilbake! .) 0 Siter
annegunn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Næmmen halla! Erru tilbake! .) Jepp Du er ikke hjemme mandag, sant? Ser ut som om jeg må ta jentungen på svømminga... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jepp Du er ikke hjemme mandag, sant? Ser ut som om jeg må ta jentungen på svømminga... Er ikke hjemme mandag, nei. Kordag, vettu. 0 Siter
annegunn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Er ikke hjemme mandag, nei. Kordag, vettu. Jeg har en bukse til Lillemann og en body til Snorkfrøken liggende her. Noe mer fant jeg ikke... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har en bukse til Lillemann og en body til Snorkfrøken liggende her. Noe mer fant jeg ikke... Det er godkjent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.