Snorkfrøken Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 *dukker* Jeg har vært på julegaveshopping i dag! Er så stolt over meg selv. Har kommet et godt stykke ned på lista mi allerede. Tar forresten imot gode tips til etablerte par som "har alt" mvh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg pleier å være godt i gang på denne tiden, men nå sitter jeg hjemme og "ruger". Skal ta igjen når jeg kan ta med vogna. Til etablerte par: Kjøleskapmagneter med ord. Matkurv med mat man faktisk bruker. Hjemmebakst. Abonnement på tegneserie begge liker. Gratis barnevakt. Gratis kino/teater. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Wow! Jeg har ikke engang laget liste jeg. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er også godt i gang. I år får min bror med samboer et låsbart medisinskap med en førstehjelpspakke fra apoteket ) Mine foreldre får medisinskap også, men med andre tilleggsgaver. Mine svigers får førstehjelpspakken til feks hytten, bilen, reise ol. Noen venninner får sengetøy. o'jul med din glede......) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.