Spirello Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg bør virkelig komme igang med treniga, men er litt vanseklig med tassen på 10 uker.. Så lurte på om jeg kanskje skal trene litt hjemme med en aerobic-dvd? Har dere en god en å anbefalle? Hvor får man kjøpt det? Har også vekter, matte og strikk hjemme men synes det er kjedelig å bare drive med det, synes aerobic er gøy. Og kan godt tenke meg å gjøre det i eget tempo når det passer etter tassens rytme.. Forslag? Ikke særlig begeistra for Kari. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 De selger iallefall pilatesvideoer i sportsbutikker, så da har de gjerne aerobic også. Hvis ikke får du kjøpe det nye playstationspillet Kinetic, det så ganske gøy ut! 0 Siter
Gemini Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Se noen av disse treffene: http://www.google.com/search?hs=zsJ&hl=en&lr=&client=opera&rls=en&q=aerobic+dvd+site%3Ano&btnG=Search 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.