muriel Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kan man skaffe seg bi-inntekt, i dette tilfelle starte som homeparty-konsulent? Har ei venninne som lurer på dette.. 0 Siter
Gjest spasme mardraum Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 .. bør man bruke sine første krefter på å komme i aktivt arbeid i det arbeidsforholdet en allerede har. 0 Siter
muriel Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 .. bør man bruke sine første krefter på å komme i aktivt arbeid i det arbeidsforholdet en allerede har. Ja, der er jeg i grunnen helt enig i. Men spørsmålet var: Er det ulovlig? Når hun mottar sykepenger? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ja, der er jeg i grunnen helt enig i. Men spørsmålet var: Er det ulovlig? Når hun mottar sykepenger? ER DET IKKE GREIT Å TA DET SOM EN HOBBY DA? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 ER DET IKKE GREIT Å TA DET SOM EN HOBBY DA? Det er IKKE greit å skrive med CAPSLOCK på! :-) "........................................." 0 Siter
muriel Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 ER DET IKKE GREIT Å TA DET SOM EN HOBBY DA? Vet vel ikke jeg, det er derfor jeg spør, jo! Hun er litt bekymra for at det plutselig skal sitte ei trygdekontor-kjerring på et av homepartyene.... Og at sykepengene skal ryke ) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kan ikke tenke meg at det er greit å ta annet lønnet arbeide (eller næringsvirksomhet) når man er aktivt sykemeldt. Se om det kanskje står noe på www.trygdeetaten.no 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Vet vel ikke jeg, det er derfor jeg spør, jo! Hun er litt bekymra for at det plutselig skal sitte ei trygdekontor-kjerring på et av homepartyene.... Og at sykepengene skal ryke ) Dette blir regnet som inntekt, så det er nok noe hun bør undersøke - just in case. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.