Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg får kjøpt..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..saccosekker?

Jeg er dritlei svær,stygg sofa,og har ikke råd til å kjøpe en ny og fin en..Tenkte derfor jeg skulle gå for hippievarianten med saccosekker og puter på gulvet i stedet..Men de virker jo umulige å oppdrive.

Noen som vet? Nye eller brukte er ett fett,men de bør finnes i svart..

:-)

Skrevet

Tror Skeidar, Bohus og kanskje A-møbler har sånt. Du kan jo se på nettsidene deres?

Eller hva med http://www.finn.no/torget - kanskje noen skal kvitte seg med en helt grei sofa (gi bort eller selge billig) en sofa, bare fordi de har lyst på en ny?

Ellers så har Fretex også møbler noen steder...

Skrevet

Nå var det akkurat reklamepå tv, skeidar har halv pris på saccosekker.

Ørkenvandreren
Skrevet

Alle de store møbelkjedene fører (eller skaffer) slike.

Skrevet

De er på moten igjen nå, så alle de store møbelkjedene har dem. De finnes i alle slags farger og fasonger:-)

Skrevet

Det blir like dyrt det!

Dra på IKEA da vel! -En Klippan-sofa eller to koster sikkert mindre enn masse puter og Sacco-sekker -og ser litt mer "modent" ut :)

Skrevet

Flisas forslag var bra, men ennå billigere kan du jo få det om du kjøper en rammemadrass (Jysk/IKEA osv), og slenger noen puter på?

Billigste Sultan rammemadrass på IKEA koster 595,- (90 cm bred), like billig, om ikke billigere enn sacco-sekker. Og MYE finere da!

laguna1365380434
Skrevet

Det blir like dyrt det!

Dra på IKEA da vel! -En Klippan-sofa eller to koster sikkert mindre enn masse puter og Sacco-sekker -og ser litt mer "modent" ut :)

Ja, men det er også et spørsmål om plass..Kåken min, og da særlig stua er trang og full av stæsj..Og en diger sofa gjør ting mye verre..

Jeg satt og så på og tenkte over det i går,og fant ut at saccosekker må være løsningen for bedre romfølelse!

laguna1365380434
Skrevet

Flisas forslag var bra, men ennå billigere kan du jo få det om du kjøper en rammemadrass (Jysk/IKEA osv), og slenger noen puter på?

Billigste Sultan rammemadrass på IKEA koster 595,- (90 cm bred), like billig, om ikke billigere enn sacco-sekker. Og MYE finere da!

Det var en god ide! Men det er jeg har såuhyggelig dårlig plass..Det er deler av problemet..En sofa/madrass tar nesten hele rommet,mens saccosekker kan slenges unna..

Jeg har to "ordentelige" stoler også,og de kan få bli. Sånn det er nåstår sofaen liksom og deler av rommet..(og tro du meg, stua er egentlig ikke så sizy at det trengs..;-))

Saccoene på ecorneslinken jeg fikk var fine..(de sorte og de dyremønstrede..)

Skrevet

Det var en god ide! Men det er jeg har såuhyggelig dårlig plass..Det er deler av problemet..En sofa/madrass tar nesten hele rommet,mens saccosekker kan slenges unna..

Jeg har to "ordentelige" stoler også,og de kan få bli. Sånn det er nåstår sofaen liksom og deler av rommet..(og tro du meg, stua er egentlig ikke så sizy at det trengs..;-))

Saccoene på ecorneslinken jeg fikk var fine..(de sorte og de dyremønstrede..)

Hver sin smak... hehe :-)

Men jeg vet hvordan det er å bo trangt altså, har hatt liten ettroms i Oslo for en del år siden blant annet...

Nå har jeg heldigvis mer plass rundt meg, bare pes at det er mer å vaske og mer å holde i orden. For det er jeg ikke så flink til... hehe

laguna1365380434
Skrevet

Hver sin smak... hehe :-)

Men jeg vet hvordan det er å bo trangt altså, har hatt liten ettroms i Oslo for en del år siden blant annet...

Nå har jeg heldigvis mer plass rundt meg, bare pes at det er mer å vaske og mer å holde i orden. For det er jeg ikke så flink til... hehe

Ikke jeg heller..Og her er det også pes å vaske..Fordi det er så kronglete og fullt her..Derfor ser jeg for meg at det er konge om sofaen dør..Den er DIGER..Det blir reine dansegulvet hjer når den forsvinner..;-)

laguna1365380434
Skrevet

De har iallefall på Bohus og Living

Takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...