laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 ..saccosekker? Jeg er dritlei svær,stygg sofa,og har ikke råd til å kjøpe en ny og fin en..Tenkte derfor jeg skulle gå for hippievarianten med saccosekker og puter på gulvet i stedet..Men de virker jo umulige å oppdrive. Noen som vet? Nye eller brukte er ett fett,men de bør finnes i svart.. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Tror Skeidar, Bohus og kanskje A-møbler har sånt. Du kan jo se på nettsidene deres? Eller hva med http://www.finn.no/torget - kanskje noen skal kvitte seg med en helt grei sofa (gi bort eller selge billig) en sofa, bare fordi de har lyst på en ny? Ellers så har Fretex også møbler noen steder... 0 Siter
Alana Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ekornes har visst sånt... http://www.ekornes.no/index_sacco.htm :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Nå var det akkurat reklamepå tv, skeidar har halv pris på saccosekker. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Alle de store møbelkjedene fører (eller skaffer) slike. 0 Siter
tonie Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 De er på moten igjen nå, så alle de store møbelkjedene har dem. De finnes i alle slags farger og fasonger:-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det blir like dyrt det! Dra på IKEA da vel! -En Klippan-sofa eller to koster sikkert mindre enn masse puter og Sacco-sekker -og ser litt mer "modent" ut 0 Siter
Gemini Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Flisas forslag var bra, men ennå billigere kan du jo få det om du kjøper en rammemadrass (Jysk/IKEA osv), og slenger noen puter på? Billigste Sultan rammemadrass på IKEA koster 595,- (90 cm bred), like billig, om ikke billigere enn sacco-sekker. Og MYE finere da! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Det blir like dyrt det! Dra på IKEA da vel! -En Klippan-sofa eller to koster sikkert mindre enn masse puter og Sacco-sekker -og ser litt mer "modent" ut Ja, men det er også et spørsmål om plass..Kåken min, og da særlig stua er trang og full av stæsj..Og en diger sofa gjør ting mye verre.. Jeg satt og så på og tenkte over det i går,og fant ut at saccosekker må være løsningen for bedre romfølelse! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Flisas forslag var bra, men ennå billigere kan du jo få det om du kjøper en rammemadrass (Jysk/IKEA osv), og slenger noen puter på? Billigste Sultan rammemadrass på IKEA koster 595,- (90 cm bred), like billig, om ikke billigere enn sacco-sekker. Og MYE finere da! Det var en god ide! Men det er jeg har såuhyggelig dårlig plass..Det er deler av problemet..En sofa/madrass tar nesten hele rommet,mens saccosekker kan slenges unna.. Jeg har to "ordentelige" stoler også,og de kan få bli. Sånn det er nåstår sofaen liksom og deler av rommet..(og tro du meg, stua er egentlig ikke så sizy at det trengs..;-)) Saccoene på ecorneslinken jeg fikk var fine..(de sorte og de dyremønstrede..) :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det var en god ide! Men det er jeg har såuhyggelig dårlig plass..Det er deler av problemet..En sofa/madrass tar nesten hele rommet,mens saccosekker kan slenges unna.. Jeg har to "ordentelige" stoler også,og de kan få bli. Sånn det er nåstår sofaen liksom og deler av rommet..(og tro du meg, stua er egentlig ikke så sizy at det trengs..;-)) Saccoene på ecorneslinken jeg fikk var fine..(de sorte og de dyremønstrede..) :-) Hver sin smak... hehe :-) Men jeg vet hvordan det er å bo trangt altså, har hatt liten ettroms i Oslo for en del år siden blant annet... Nå har jeg heldigvis mer plass rundt meg, bare pes at det er mer å vaske og mer å holde i orden. For det er jeg ikke så flink til... hehe 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Hver sin smak... hehe :-) Men jeg vet hvordan det er å bo trangt altså, har hatt liten ettroms i Oslo for en del år siden blant annet... Nå har jeg heldigvis mer plass rundt meg, bare pes at det er mer å vaske og mer å holde i orden. For det er jeg ikke så flink til... hehe Ikke jeg heller..Og her er det også pes å vaske..Fordi det er så kronglete og fullt her..Derfor ser jeg for meg at det er konge om sofaen dør..Den er DIGER..Det blir reine dansegulvet hjer når den forsvinner..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 De har iallefall på Bohus og Living Takk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.