Gå til innhold

Under kjole.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere doldamer som bruker kjoler.

Bruker dere underkjole under eller er det helt ute nå?

Jeg har for første gang kjøpt meg en fin julekjole.

Men så vet jeg ikke om man skal bruke underkjole.

Takk for svar.

Skrevet

Bruker ikke underkjole nei.. Hvis jeg hadde hatt en kjol med tynt stoff som var gjennomsiktig ville jeg nok hatt underskjørt eller kjole hvis det også gjaldt overdelen av kjolen.. Du får kjøpt masse lekkert undertøy på lindex og kappahl.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvis du har kjole uten for, burde du bruke underkjole hvis kjolen henger seg opp når du går.

Skrevet

Bruker bare underskjørt hvis kjolen klistrer seg til bena.

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri hatt på meg. Svarene under her virker fornuftige.

Skrevet

Jeg bruker ikke kjole, men synes likevel at det er best at det er minst mulig under der:-)

Gjest Ping pong
Skrevet

Jeg liker å bruke underkjole, syns ofte at kjolen henger penere da. Men jeg er veldig tynn, og det spørs selvsagt på kjolen. Er den foret trenger du ikke. Er den trang, er det vel ofte finere uten.

Skrevet

Jeg bruker underkjole kun under bunaden og det er fordi den klør...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...