Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne snakke om "Jakten på kjærligheten".

Tollef minner om pappa Larkin.

Og hun med kubildet og engelsk setter, altså en av frierne til han unge som skyter - hun var en nydelig type.

Jeg ble helt lesbisk et øyeblikk. Ingeborg er også nydelig.

Jeg digger det programmet.

Leve kjærligheten!

Gjest turlumhei
Skrevet

Du er fortsatt like dust ser jeg. pjatt pjatt..

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du er fortsatt like dust ser jeg. pjatt pjatt..

Ny bruker?

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, Tollef høres ut til å være en koslig Larkin-type :-) Jeg håper han velger hun store som ikke hadde levert bilde. Elllers syntes jeg ikke så mye om hun som var oppkalt etter et villsvin. Hun hadde skriblet ned noen kloke kjærlighetsord i brevet, men på daten var hun jo stum!

Likte også kuhalejenta til Lars Jacob, hun var søt. Ellers var det en av jentene han valgte som hadde en grusom øyeskygge.

Kjempekoselig program!

Skrevet

Ja, Tollef høres ut til å være en koslig Larkin-type :-) Jeg håper han velger hun store som ikke hadde levert bilde. Elllers syntes jeg ikke så mye om hun som var oppkalt etter et villsvin. Hun hadde skriblet ned noen kloke kjærlighetsord i brevet, men på daten var hun jo stum!

Likte også kuhalejenta til Lars Jacob, hun var søt. Ellers var det en av jentene han valgte som hadde en grusom øyeskygge.

Kjempekoselig program!

Ja, jeg la også merke til øyenskyggen. Den er forhåpentlig borte når de skal ut og klatre på Beitostølen.

Hva het hun flotte med kubildet? Et dobeltnavn? Nydelig vesen og nydelig utseende. Og så naturlig.

Hele settingen med speed-dating er jo et spill, så det skal noe til å framstå så rolig og naturlig som hun gjorde.

Gjest turlumhei
Skrevet

Kjempekoselig program!

Om hun var stum eller ikke vet da ikke du, vi så ikke alt vet du.

Og det eneste Tollef har sagt er jo at han liker slanke jenter så hvorfor da velge hun fæle blubba uten bilde?

Skrevet

Og det eneste Tollef har sagt er jo at han liker slanke jenter så hvorfor da velge hun fæle blubba uten bilde?

Forelskelse er uforutsigbart, vet du. Heldigvis. Mange kan si at de liker store pupper, men forelske seg voldsomt i ei med A-cup.

Skrevet

Smaken er som baken, vet du. Den er delt!

Heldigvis;-)

Gjest turlumhei
Skrevet

Forelskelse er uforutsigbart, vet du. Heldigvis. Mange kan si at de liker store pupper, men forelske seg voldsomt i ei med A-cup.

Ja, men synes man feite folk er stygge så forelsker man seg neppe i ei feit ei. Feite folk er ikke bare utseendet, men også holdningen de har til egen kropp, lar den forfalle og er late og viljeløse som ikke gjør noe med det.

Gjest LucySky
Skrevet

Ja, men synes man feite folk er stygge så forelsker man seg neppe i ei feit ei. Feite folk er ikke bare utseendet, men også holdningen de har til egen kropp, lar den forfalle og er late og viljeløse som ikke gjør noe med det.

Jeg kan ikke tenke meg noe mer flatpannet og ureflektert enn sånne som automatisk setter likhetstegn mellom fedme og mangel på viljestyrke og tiltakslyst.

Gjest turlumhei
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe mer flatpannet og ureflektert enn sånne som automatisk setter likhetstegn mellom fedme og mangel på viljestyrke og tiltakslyst.

Nei, men det er jo ikke alle som greier se fakta da. At du ikke liker dem som ser fakta, så er det ditt problem.

Skrevet

Nei, men det er jo ikke alle som greier se fakta da. At du ikke liker dem som ser fakta, så er det ditt problem.

Det handler faktisk ikke så mye om fakta, men om uvitenhet!

Skrevet

Eller så sier det faktisk noe om hormonforstyrrelser eller andre sykdommer, eller fedme som bivirkning av nødvendige medisiner! Fedme er ikke alltid forårsaket av slappe holdninger!

Skrevet

Herrejemini ... trodde ikke det fantes slike folk som du lenger?!?! puuuuh...

Gjest Aimabel
Skrevet

Isåfall synes jeg synd på henne fordi hun ble fremstilt slik. Han prøvde jo å være litt morsom med dette -"så du ble oppkalt etter et villsvin fordi du skrek sånn da du ble født? :-) hehe" Den var hun ikke helt med på.

Synes også han lyse til Ingeborg svarte veldig unnvikende på spørsmål. Litt dumt når man har 7min. Ikke mange jenter som faller for slike svar: -"vet ikke jeg. og samme for meg"

meeen, jeg hadde ikke klart det bedre selv. Og det kan jo hende de mest sjenerte kommer seg etterhvert.

Gjest turlumhei
Skrevet

Det handler faktisk ikke så mye om fakta, men om uvitenhet!

Ok, så du visste ikke at det var sånn da. Men det er det jo.

Gjest turlumhei
Skrevet

Eller så sier det faktisk noe om hormonforstyrrelser eller andre sykdommer, eller fedme som bivirkning av nødvendige medisiner! Fedme er ikke alltid forårsaket av slappe holdninger!

Ikke alltid, men som regel.

Gjest turlumhei
Skrevet

Herrejemini ... trodde ikke det fantes slike folk som du lenger?!?! puuuuh...

Ikke jeg det samme om deg heller. Snakker du urnorsk eller noe?

Skrevet

Ikke jeg det samme om deg heller. Snakker du urnorsk eller noe?

Ikke jeg det samme om deg?! :)

Herrejemini er vel et kult nok ord det sjø :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg tror det meste av overvekt kommer av sykdom -En liten del som har et fysisk problem med stoffskifte, og en stor del som er psykisk syke. Og så er det de som vokser opp med dårlig kosthold og overvekt hjemmefra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...