Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Gjest turlumhei
Skrevet

Jeg tror det meste av overvekt kommer av sykdom -En liten del som har et fysisk problem med stoffskifte, og en stor del som er psykisk syke. Og så er det de som vokser opp med dårlig kosthold og overvekt hjemmefra.

Eh.. nå er stort sett alle overvektige da, litt hvertfall, få litt eldre en veldig slanke. Du mener alle disse er syke?

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Og hun med kubildet og engelsk setter, altså en av frierne til han unge som skyter - hun var en nydelig type."

Ja, hun var skjønn. Det var han mannen og =)

Og han Tollef virket som en mann med god humor! =)

Koslig program

Gjest Aimabel
Skrevet

Eh.. nå er stort sett alle overvektige da, litt hvertfall, få litt eldre en veldig slanke. Du mener alle disse er syke?

Jeg mener at det ikke kun handler om viljestyrke. Selv har jeg vokst opp med sunnt kosthold. Tenk hvor vanskelig det er å legge om, hvis man er vokst opp på junkfood og snacks. Stakkars folk

Skrevet

"Og hun med kubildet og engelsk setter, altså en av frierne til han unge som skyter - hun var en nydelig type."

Ja, hun var skjønn. Det var han mannen og =)

Og han Tollef virket som en mann med god humor! =)

Koslig program

Ja, ikke sant? Jeg kommer til å følge spent med framover.

Tollef virker trivelig. Han fikk jo også veldig mange brev.

Men jeg tror ikke Ingeborg får klaff. Jeg kan jo ikke vite noe om det, for all del, men magefølelsen sier meg at hun er veldig kresen.

Hehe, la du merke til hvor skeptisk hun så ut under sangen?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg kommer til å følge spent med framover.

Tollef virker trivelig. Han fikk jo også veldig mange brev.

Men jeg tror ikke Ingeborg får klaff. Jeg kan jo ikke vite noe om det, for all del, men magefølelsen sier meg at hun er veldig kresen.

Hehe, la du merke til hvor skeptisk hun så ut under sangen?

He he..du kan godt ha rett der, ja ;)

Hun var skikkelig skeptisk til sangen, da! Var nesten artig å se på =)

Skrevet

Jeg syns Tollef er litt vel kresen og kritisk jeg faktisk.

Og øyenskyggen til hun ene av de unge jentene var fæl, hihi, mørk skygge helt opp til brynet.

Ingeborg tror jeg er en meget krevende dame, så vi får se da, om noen faller i smak.

Han Røroskisen syns jeg ikke er så sjarmerende, men den rødkinna Lars Julius er supersøt.

Bonderomantikk kan nesten måle seg med Tufte.

Skrevet

Jeg syns Tollef er litt vel kresen og kritisk jeg faktisk.

Og øyenskyggen til hun ene av de unge jentene var fæl, hihi, mørk skygge helt opp til brynet.

Ingeborg tror jeg er en meget krevende dame, så vi får se da, om noen faller i smak.

Han Røroskisen syns jeg ikke er så sjarmerende, men den rødkinna Lars Julius er supersøt.

Bonderomantikk kan nesten måle seg med Tufte.

Det som blir litt "feil" med dette programkonseptet, er at det legges opp til at kun bøndene skal være kresne og kritiske. De skal sile ut stadig flere.

Mens frierne skal henge seg på så lenge de kan. Men det kan jo like gjerne skje at en frier skjønner etter 7 minutter at dette aldri vil bli noe.

Likevel legges det opp til at de skal henge med til de blir kastet ut, og konkurransepreget er veldig sterkt.

"Velg meg, velg meg" blir så overbetont at de ikke riktig får spurt seg selv om de er oppriktig interessert.

Og hva ville skjedd om halvparten av frierne trakk seg frivillig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...