Gå til innhold

Jeg tillater meg å smile stort i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Over 30.000 igjen på skatten.

Jippi!

Gjest har du en liten slant?
Skrevet

:-/

Det er noen som har det.

Gjest LucySky
Skrevet

:-/

Det er noen som har det.

20.000 igjen.

Men det kommer jo av at jeg har tjent lite dette året og betalt uforholdsmessig mye forskuddsskatt.

Med andre ord sugd på labben og hatt det vanskelig titt og ofte. Så de 20.000 går rett i regninger.

fei1365380229
Skrevet

Har du ikke fått disse tilbake for lenge siden da?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har du ikke fått disse tilbake for lenge siden da?

Nei, mannen min driver eget firma.

fei1365380229
Skrevet

Nei, mannen min driver eget firma.

Oki doki :o) Lurte bare på om jeg hadde gått glipp av noe om muligens jeg også kunne få noe mer igjen. 2 ganger i året hadde vært fint.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Oki doki :o) Lurte bare på om jeg hadde gått glipp av noe om muligens jeg også kunne få noe mer igjen. 2 ganger i året hadde vært fint.

Det hadde ikke gjort noe det nei;)

Skrevet

Da skjønner jeg godt at du smiler! Vi får skatten vår også nå, håper selvsagt at jeg får igjen!! Har du fått pengene inn på konto eller bare vet du at du får igjen?

mvh

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Når det er sagt, så har jeg ikke noe imot å betale skatt, men det er nå deilig å få seg en slik overraskelse likevel.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da skjønner jeg godt at du smiler! Vi får skatten vår også nå, håper selvsagt at jeg får igjen!! Har du fått pengene inn på konto eller bare vet du at du får igjen?

mvh

Jeg visste at det skulle komme inn i natt, så jeg ringte kontofonen i dag tidlig.

Skrevet

20.000 igjen.

Men det kommer jo av at jeg har tjent lite dette året og betalt uforholdsmessig mye forskuddsskatt.

Med andre ord sugd på labben og hatt det vanskelig titt og ofte. Så de 20.000 går rett i regninger.

Det skjedde med meg også da jeg fikk igjen 20.000,- på skatten juni2005.

Alt gikk inn i det store regningsluket.

Sukk;-/

Gjest KariKruskakli
Skrevet

20.000 igjen.

Gratulerer!

Det var ikke dårlig det heller.

Dessuten er det jo deilig å få betalt regninger;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Gratulerer, du har god grunn til å smile da :o)

Takk;)

Skrevet

Gratulerer!

Jeg fikk igjen litt over 1000, og mannen min 21000.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...