Gjest KariKruskakli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer med mannedagen! *Veldig godt humør i dag;o)* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Takk. Er det mannedag i dag? Ja, det er visst det iflg. kollegaen min. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ja, det er visst det iflg. kollegaen min. hva er mannedag? Visste ikke at det fantes engang 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 hva er mannedag? Visste ikke at det fantes engang Ikke jeg heller. Fikk bare høre det av kollegaen i dag. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 hva er mannedag? Visste ikke at det fantes engang Det har vært noen år. En litt humorisktisk motpol til kvinnedagen, som selvfølgelig har blitt kritisert av illsinte rødstrømer fra første stund :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hva skal menn gjøre på denne dagen? Og fortjener de det? De fleste fortjener kun å bli forbigått i stillhet, men så er de søte da. Når de gjør som kvinner befaler. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hva skal menn gjøre på denne dagen? Og fortjener de det? De fleste fortjener kun å bli forbigått i stillhet, men så er de søte da. Når de gjør som kvinner befaler. Tja. Hvis vi skal være litt ekstra oppmerksomme og oppvartende overfor kvinnene på kvinnedagen, så er det jo ikke urimelig at det skal gå andre veien på manndagen? :-) "..........................................." 0 Siter
Babette Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Tja. Hvis vi skal være litt ekstra oppmerksomme og oppvartende overfor kvinnene på kvinnedagen, så er det jo ikke urimelig at det skal gå andre veien på manndagen? :-) "..........................................." Det er helt greit. Bare si hva du vil ha, og du skal få det. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det er helt greit. Bare si hva du vil ha, og du skal få det. Oi! *Tenke tenke* Uhm...nei :-) "......................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Snart skal jeg ut å gå i mannetog. Min protest mot dagens kvinner. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Tja. Hvis vi skal være litt ekstra oppmerksomme og oppvartende overfor kvinnene på kvinnedagen, så er det jo ikke urimelig at det skal gå andre veien på manndagen? :-) "..........................................." Det skulle bare mangle. 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Når man er mann er alle dager mannedager! 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Takk. Er det mannedag i dag? Den er slutt bassen. Nå kan de hundses igjen. Som vanlig. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Snart skal jeg ut å gå i mannetog. Min protest mot dagens kvinner. Ha ha ha! Hva skal du protestere mot? Dagens hårløse underlivsmote? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Den er slutt bassen. Nå kan de hundses igjen. Som vanlig. *Kommer løpende med kjevla* 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 *Kommer løpende med kjevla* Kjevle ja, det er tradisjonell vold fra kvinner. Ellers kan du bruke kleshenger, teppebanker, hårbørste eller stekepanne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.