Gjest musikkfreak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg vil bruke True med Spandau Ballet eller Heaven med Bryan Adams til hjemmesiden min, men finner ingen link. Kan noen gi meg en direkte link til sangen slik at jeg kan legge den slik at det blir musikk? Varm takk fra 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Et tips: Bruk ikke musikk på hjemmesiden din. Det er helt fantastisk irriterende, og mange vil rett og slett bare lukke siden. Hvis du absolutt må ha slikt på siden, så legger du en av-på kontroll på siden, og detter default til "av". Musikk på websider er en uting. Selv andre lyder skal man være veldig forsiktig med. ".........................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Et tips: Bruk ikke musikk på hjemmesiden din. Det er helt fantastisk irriterende, og mange vil rett og slett bare lukke siden. Hvis du absolutt må ha slikt på siden, så legger du en av-på kontroll på siden, og detter default til "av". Musikk på websider er en uting. Selv andre lyder skal man være veldig forsiktig med. ".........................................." Så hjertens enig! Samme med musespor. Da kikker ikke jeg lenge altså. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Så hjertens enig! Samme med musespor. Da kikker ikke jeg lenge altså. Ja fysj - musespor (i denne settingen, ihvertfall) er direkte ekkelt. Og animerte gif-er...*pføy* ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.