Gjest nettdronninga Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ser at det har kommet en ny nettbutikk trendic.no Her har de mye billig og bra, selv om jeg bor i nærheten av et kjøpesenter, er det så lettvint å handle på nettet. Har du dårlig erfaring med å handle på nett? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Handler masse klær på nettet, H&M, Ellos, Josefssons og litt fra SparKjøp. Her har jeg det sånn at de sender meg en faktura etter at jeg har mottatt varene, for da kan jeg enkelt og greit returnere klæra hvis jeg ikke syns noe om de. Blir nok ingen kunde hos frimaet du nevner i ditt innlegg, der var det ingenting som falt i smak. Ellers er jeg veldig glad i å dra på handletur jeg da ). 0 Siter
Gjest glad i å shoppe Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Handler endel på HM, Ellos, Sportman. Også har jeg kommet over en nettbutikk med kule gadgets.. www.wowshop.no. Har bl.a. shocking roulette, og den er kjempemorsom, spesiellt på forcespill! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Handler det meste bortsett fra mat og klær på nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.