Gjest togli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Finnes det et sted på nettet der man kan handle rimelige md-formulations-produkter? Noen som har erfaringer med disse produktene? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg bruker dem, de er kjempegode! Litt dyre, men drøye. Jeg kjøper hos en hudpleier da, så jeg venter spent på svar her! mvh 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 www.skinstore.com Jeg synes de produktene er veldig bra. Om de er mye billigere vet jeg ikke fordi jeg har aldri handlet disse produktene i butikk, bare på nett. http://www.skinstore.com/store/category.asp?CatID=2405 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 www.skinstore.com Jeg synes de produktene er veldig bra. Om de er mye billigere vet jeg ikke fordi jeg har aldri handlet disse produktene i butikk, bare på nett. http://www.skinstore.com/store/category.asp?CatID=2405 Tusen takk for link :-) Hvordan funker det med toll osv? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg bruker dem, de er kjempegode! Litt dyre, men drøye. Jeg kjøper hos en hudpleier da, så jeg venter spent på svar her! mvh Hvilke produkter tror du jeg bør ha da? Jeg har litt pigmentflekker etter svangerskap, litt sorte prikker på nesa og begynner å få litt rynker både her og der. Noen tips til hva jeg kan bruke uten at jeg må kjøpe alt.. ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Tusen takk for link :-) Hvordan funker det med toll osv? Jeg har som regel spurt om de kan sette prisen til under $20 så jeg slipper toll. Pleier å gå greit 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har som regel spurt om de kan sette prisen til under $20 så jeg slipper toll. Pleier å gå greit Okei, takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.