Gå til innhold

hva drikker dere...

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

nå tenker jeg både til hverdag og fest...:)

hva drikker du til vanlig, når du skal slukke tørsten i ukedagene? jeg prøver å drike masse vann, og så blir det en del appelsinjuice utenom...prøver å unngå brus, men hender avogtil det også. jeg er litt kresen på sånne drikkevarer har jeg funnet ut, drikker ike melk,ikke te,ikke kaffe,ikke saft... da er det jo ikke så mye som gjenstår da..vann blir litt kjedelig i lengden.

noen som har noen "spennende" drikkevaner de vil dele med meg? =) forresten, milkshake drikker jeg også da..smaker fantastisk, men sunt er det vel ikke :/

i helgene/ til fest er det vel som oftest cider det går i, eller smirnoff ice. jeg avskyr øl!!!! og så cola da..det må jeg ha!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg drikker kanskje kjedelige ting..I kjøleskapet har jeg stort sett juice og melk..Liker ananasjuice godt. Ellers drikker jeg vann og kaffe og min daglige cola..:-o

Til fest liker jeg øl og rødvin (champis er selvsagt også godt når det bydes..;-)) på drinkfronten bestiller jeg bloody mary og white russian og er vanskelig å få tiløåprøve noe nytt. Jeg KAN akseptere et shot med jeger eller noe, men bare ett,hvis ikke blir jeg syk & full..;-))

Så lager jeg noen innmari gode smoothies innimellom. Og jeg KAN kjøpe en annen brus once in awhile, eller en eplemost. også har jeg saft i skapet,men den drikker jeg sjelden. Og te. Det er mest om gjester vil ha.

Ikke veldig spenstig!

:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Cultura naturell og vann til frokost

Til lunch: vann, te (gjerne grønn) /kaffe (helst latte)/ skummetmelk. Hender også jeg drikker 24 sjokomelk, eller kakao når jeg vil ha søtt.

Vann til middag

Innimellom: vann, grønn te med honning/ lettsaft/ fun grønn iste, når jeg er lei vann

I helgen drikker jeg Pepsi Max hjemme, og rødvin/ øl/ cider ute.

Skrevet

Til hverdags drikker jeg mest vann. Ellers drikker jeg grønn te og et glass eplejuice til frokost. Pleier også å bli en kopp grønn te om kvelden. I helgene blir det litt Pepsi Max og rød eller hvitvin i tillegg til det andre.

Bortsett fra det har jeg en stor forkjærlighet for kaffe latte. Pleier å kjøpe det hvis jeg er på cafe.

Skrevet

Frokost: alltid melk, av og til appelsinjuice, og av og til kaffe.

Innimellom: vann og kaffe

Lunsj: Det samme som til frokost, men ikke melk de dagene jeg er på jobb.

Middag: som regel vann, innimellom hjemmelaget saft (har ikke fått saftet ennå i år - har kilovis med bær på frysen....)

Drikker ikke te. Er ikke så glad i brus, men cola kan være godt en sjelden gang. Er glad i vann :-)

Til kos ellers, er jeg glad i vin og øl (sjelden).

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg drikker kanskje kjedelige ting..I kjøleskapet har jeg stort sett juice og melk..Liker ananasjuice godt. Ellers drikker jeg vann og kaffe og min daglige cola..:-o

Til fest liker jeg øl og rødvin (champis er selvsagt også godt når det bydes..;-)) på drinkfronten bestiller jeg bloody mary og white russian og er vanskelig å få tiløåprøve noe nytt. Jeg KAN akseptere et shot med jeger eller noe, men bare ett,hvis ikke blir jeg syk & full..;-))

Så lager jeg noen innmari gode smoothies innimellom. Og jeg KAN kjøpe en annen brus once in awhile, eller en eplemost. også har jeg saft i skapet,men den drikker jeg sjelden. Og te. Det er mest om gjester vil ha.

Ikke veldig spenstig!

:-)

Kinesisk (svart) te og appelsinjuice til frokost, grønn te mens jeg jobber, skummet melk til lunsj. Masse vann imellom. Vann eller øl til middag. Cola light når gubben drikker ettermiddagskaffe. Øl, vin eller te til kvelds.

Vi drikker en karaffel rødvin nesten hver kveld. Ellers er jeg glad i (og tåler desverre mengder av) whiskey, akevitt, brun rom, genever ... bare å liste opp. Men det er i helgene, og ikke hver helg heller og ikke så mye.

Og sjampis.

Og det aller beste er - når jeg tenker meg om - dry martini. Jepp. Nedstressing deluxe, men bare to, ellers blir man full!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drikker ofte appelsinjuice til måltidene.

Mellom måltidene drikker jeg mye vann og en del grønn Farris.

Til fest drikker jeg øl.

Skrevet

For å slukke tørsten på hverdager: Stort sett ikke annet enn vann. Evt. med en dæsj lime i hvis jeg vil ha litt mer smak. Til fest etc.: Øl, rødvin, whisky, vodka lime, gin tonic. Irish Coffe hvis jeg er i det eksklusive hjørnet.

"..........................................."

Skrevet

Hjemme går det mest i melk (til brødmat) og vann. Liker verken kaffe, te eller saft, og juice er kun godt når jeg har lyst på det, noe jeg ikke har ofte.

Ute drikker jeg øl, når jeg ikke er gravid ;)

Skrevet

Til hverdags drikker jeg bare cola light.

Til fest drikker jeg for det meste vin og av og til cider, øl liker jeg ikke, sprit blir jeg så sprø av, men en Baileys og kaffe er godt av og til.

Skrevet

Jeg liker grønn te med minteblader i.

Ellers så drikker jeg mest vann men akkurat nå har jeg drukket endel cola også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er den litt mildere enn vanlig jus?

Hmm..ja, kanskje.. Det er vanskelig å forklare, den er bare himmelsk =)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hmm..ja, kanskje.. Det er vanskelig å forklare, den er bare himmelsk =)

Får prøve da. Må prøve alt nytt. Har smakt Dus og syntes den var bedre enn vanlig jus. Er ikke så glad i appelsinjus. Da må det være den hvite fra Tine isåfall.

Skrevet

Her går det i vann, vann, vann og vann.

En sjelden gang et glass saft. Av og til melk eller juice til frokost/lunsj.

I helgen pleier min kjære og jeg å kose oss med noe god mat på kvelden. Da blir det gjerne 1 glass cola på meg, og 1 liter vann.

Er jeg på byen og skal drikke så blir det gjerne en drink. Er veldig glad i gin med bitter lemon, eller andre drinker som ikke er så veldig søte.

En litt søt vin er også godt til mat. En fruktig hvitvin med litt mineralvann er godt når det er varmt og sommer.

Skrevet

Jeg drikker kaffe, farris, vin og vann :o)

Mest av vann og farris, kaffe hver morgen, og aldri så lite vin en gang i blant når jeg føler for det. Men bare litt!

Av og til lager jeg ingefær-te av fersk ingefær, sitronbåter og litt sukker. Mmmmm, varmt og godt i magen!

Skrevet

1 kaffekopp til avisen med en gang jeg står opp. Appelsinjuice til frokost.

Te og blåbærjuice til lunsj.

Vann til middag og masse vann ellers om dagen.

1 kaffekopp til nyhetene på TV 18.30-19.

Helgene: 1-2 gl. vin fredag og lørdag kveld. Vann til.

Gjerne en øl lørdag ettermiddag til aviser etter dagens utflukt.

fei1365380229
Skrevet

Jeg drikker et glass appelsinjuice om dagen, masse kaffe og litt vann. I helgene går det på Farris, rødvin og noen ganger litt Cava.

Skrevet

Jeg er nok ikke så veldig spennende i drikkeveien. Her går det i masse vann og litt appelsinjuice. Fredag og lørdag kveld drikker jeg gjerne et glass Pepsi Max.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...