Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Førstemann: Amber Sun. Andre: MP. Siste: lufulf? Alfabetisk rekkefølge. Sånn, nå slipper dere slite lenger!;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Tror nok du må ta en ny titt på alfabetet. I mitt alfabet kommer L før M. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 :-D Førstemann i køen er bra, hehe. Er du lei av køtrådene våre? Du trenger ikke lese dem vet du ;-p 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Tror nok du må ta en ny titt på alfabetet. I mitt alfabet kommer L før M. *knegg* 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Tror nok du må ta en ny titt på alfabetet. I mitt alfabet kommer L før M. hehe, ja, så var det den dysleksien min da *slår meg til hodet* Godt du sier ifra, ellers villeg jeg grodd du sneik i køen og dermed husjet litt på deg;-) Jeg tar gjerne føringen for dere fremoer, for med alt det skravlerigreiene, tror jeg ikke dere kan gjøre annet enn å prate i senga også. Om hvordan dere fikk diskuterte dere frem til hvem som skulle komme føst osv. Mrxx ville bli så lei all skvaldringen at han gikk hen til Babette og dere ville bare fortsette og prate (med dere selv) i senga uten å merke at han var borte;-) 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 :-D Førstemann i køen er bra, hehe. Er du lei av køtrådene våre? Du trenger ikke lese dem vet du ;-p Jeg titter bare innom av og til, og lar meg forbause over at dere fortsatgt holder på:-) for min del må dere gjøre hva dere vil, sålenge dere selv (og deres respektive) synes det er greit. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Apropos køer og badstuer: Tre homofile menn er i en badstu og en av dem fiser, hvem av dem? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 hehe, ja, så var det den dysleksien min da *slår meg til hodet* Godt du sier ifra, ellers villeg jeg grodd du sneik i køen og dermed husjet litt på deg;-) Jeg tar gjerne føringen for dere fremoer, for med alt det skravlerigreiene, tror jeg ikke dere kan gjøre annet enn å prate i senga også. Om hvordan dere fikk diskuterte dere frem til hvem som skulle komme føst osv. Mrxx ville bli så lei all skvaldringen at han gikk hen til Babette og dere ville bare fortsette og prate (med dere selv) i senga uten å merke at han var borte;-) Vi kakler ikke i senga, det er sikkert. Så han går nok ingen steder, så langt er både han og vi svært fornøyde. *s* 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Apropos køer og badstuer: Tre homofile menn er i en badstu og en av dem fiser, hvem av dem? den bakerste 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Vi kakler ikke i senga, det er sikkert. Så han går nok ingen steder, så langt er både han og vi svært fornøyde. *s* ingen høner i senga altså? gid, dere slutter ikke å forundre;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 den bakerste Jepp. Jeg tror selv Metusalem lo av den der. 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jepp. Jeg tror selv Metusalem lo av den der. nå må du opplyse meg 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 nå må du opplyse meg For så gammel er den vitsen! ;-) 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 For så gammel er den vitsen! ;-) ok, forstår uten å vite:-) han var en historisk skikkelise, eller en tidligere dol-bruker? tipper første 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ok, forstår uten å vite:-) han var en historisk skikkelise, eller en tidligere dol-bruker? tipper første Gammal gubbe i GT (ikke i betydningen Gin & Tonic, jg en annen tråd, men Det gamle testamentet! *S*) http://www.udfordringen.dk/bibel/kapitel.php?ID=1&nr=5 0 Siter
Gjest min signatur i dag Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Gammal gubbe i GT (ikke i betydningen Gin & Tonic, jg en annen tråd, men Det gamle testamentet! *S*) http://www.udfordringen.dk/bibel/kapitel.php?ID=1&nr=5 Akkurat:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.