Gå til innhold

Tung dag

Gjest Fiolen igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvilket forum som passer, så jeg prøver meg her.

Svigermor var akkurat innom og kom tilbake med datteren min som har vært der i høstferien.

Svigermor har gjennomført sin første cellegiftkur (brystkreft som har spredd seg til lever og skjelett) og skal ha sin neste kur på mandag.

Nå satt hun på kjøkkenet mitt så tapper og lot sønnen min på åtte år dra ut store hårtuster.

Mens svigerfar og jeg sitter med tårer i øynene og klump i halsen.

Jada, hun er bare svigermoren min, og svigermødre bruker man ikke å snakke pent om på dol. Men hun er også mine barns elskede farmor og min kjæres mor.

Så det blir tøffe dager fremover...

Gjest trist hilsen
Skrevet

Det var så trist å høre.

(Jeg vet ikke hva jeg skal si.)

mil1365380270
Skrevet

Så bra at hun ikke burer seg inne, men sitter hjemme hos dere og tar det utrolig tunge på en åpen og naturlig måte. Svigerfaren din er nok også veldig glad for det, det er ikke lett for han heller stakkars. Alt som snakkes om og vises frem gjør det lettere. Er så lett å gjemme seg bort i stedet. Du har tydeligvis en stor plass i livet deres.

Klem til deg som tydeligvis er en fin svigerdatter, og til svigerfamilien din, som viser at de stoler på deg.

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Så bra at hun ikke burer seg inne, men sitter hjemme hos dere og tar det utrolig tunge på en åpen og naturlig måte. Svigerfaren din er nok også veldig glad for det, det er ikke lett for han heller stakkars. Alt som snakkes om og vises frem gjør det lettere. Er så lett å gjemme seg bort i stedet. Du har tydeligvis en stor plass i livet deres.

Klem til deg som tydeligvis er en fin svigerdatter, og til svigerfamilien din, som viser at de stoler på deg.

Takk skal du ha!

Gjest trist hilsen
Skrevet

Takk skal du ha!

Jeg kjenner en dame som er syk (kols). Hun har det veldig vanskelig men prøver å ha vanlige og gode dager. Hun setter pris på å være sammen med familien, så dere får også være sterke og være der sammen med henne. Ønsker dere alt godt.

Skrevet

Uff, det hørtes trist ut. Jeg er kjempeglad i svigermor, og hadde blitt like lei meg uansett om det var henne eller min mor som var syk.

Og selvsagt skal man snakke fint om svigermødre!

Skrevet

Trist å høre. Du er "god" som skriver slik om din svigermor, har omsorg for henne og svigerfare.

Linjene dine fikk tankene mine 13 år tilbake i tid da min eneste kusine opplevde akkurat det samme som svigermoren din gjør nå og det ble en vondt tid for henne og de nærmeste.

Jeg har selv opplevd en del så vet hvordan dere har det nå, livet går i oppover og nedover bakker...! Klem og medfølelse fra meg.

Skrevet

Huff, så trist.... Nå har dere en tøff tid foran dere.

*tenker på dere*

klem

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Trist å høre. Du er "god" som skriver slik om din svigermor, har omsorg for henne og svigerfare.

Linjene dine fikk tankene mine 13 år tilbake i tid da min eneste kusine opplevde akkurat det samme som svigermoren din gjør nå og det ble en vondt tid for henne og de nærmeste.

Jeg har selv opplevd en del så vet hvordan dere har det nå, livet går i oppover og nedover bakker...! Klem og medfølelse fra meg.

Takk for gode ord.

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Uff, det hørtes trist ut. Jeg er kjempeglad i svigermor, og hadde blitt like lei meg uansett om det var henne eller min mor som var syk.

Og selvsagt skal man snakke fint om svigermødre!

Jeg hadde ingen god start med min svigermor, men nå er det som du sier.

Like trist at det rammer svigermor som om det hadde vært min mor...

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Huff, så trist.... Nå har dere en tøff tid foran dere.

*tenker på dere*

klem

Takk for klemmen :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Vi har vært igjennom at svigermor har hatt kreft to ganger. Hun er frisk nå, og håper det varer litt lenger enn forrige gang. Jeg vet at det er en tung tid når de holder på med cellegift.

Fint dere kan ha fine stunder i en slik vanskelig tid. Ta godt vare på hverandre.

*klem*

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Vi har vært igjennom at svigermor har hatt kreft to ganger. Hun er frisk nå, og håper det varer litt lenger enn forrige gang. Jeg vet at det er en tung tid når de holder på med cellegift.

Fint dere kan ha fine stunder i en slik vanskelig tid. Ta godt vare på hverandre.

*klem*

"Ta godt vare på hverandre."

Takk, vi skal forsøke.

Skrevet

Stor trøsteklem fra meg.

Mormor fikk brystkreft for 3 år siden, vi trodde alt var over nå men fikk nettopp vite at det har spredd seg til lunger, lever og skjelett. Tunge dager nå for tiden, vet ikke helt hva som skjer men man får jo bare håpe i det lengste.

Skjønner godt hvordan du og dine har det.

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Stor trøsteklem fra meg.

Mormor fikk brystkreft for 3 år siden, vi trodde alt var over nå men fikk nettopp vite at det har spredd seg til lunger, lever og skjelett. Tunge dager nå for tiden, vet ikke helt hva som skjer men man får jo bare håpe i det lengste.

Skjønner godt hvordan du og dine har det.

Da er vi jo i samme situasjon, Reg@l!

Trøsteklemmer tilbake.

Skrevet

Jeg hadde ingen god start med min svigermor, men nå er det som du sier.

Like trist at det rammer svigermor som om det hadde vært min mor...

*Sender gode tanker til dere begge.*

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

*Sender gode tanker til dere begge.*

Takk, jeg blir helt rørt, jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...