Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=1116116117663?finnkode=5521602 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei. Men jeg kunne godt prøvd hu der i noen uker. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei. Men jeg kunne godt prøvd hu der i noen uker. Det tøt i alle fall ikke noe ut under armene, så det er kanskje verdt et forsøk? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei. Men jeg kunne godt prøvd hu der i noen uker. Du får sende en mail og høre 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det tøt i alle fall ikke noe ut under armene, så det er kanskje verdt et forsøk? ;-) *fnis* 0 Siter
Gjest bratwursten Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei. Men jeg kunne godt prøvd hu der i noen uker. Hun ser garantert ut som en niåring i skrevet. Slik du liker at jenter ser ut der nede. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei. Men jeg kunne godt prøvd hu der i noen uker. Med tanke på det lave bukselivet på venninnen, og fraværet av hår, så er står det sikkert ikke så dårlig til hos henne heller :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hun ser garantert ut som en niåring i skrevet. Slik du liker at jenter ser ut der nede. Heh-heh. Har du sett mange niåringer i skrevet? Siden du kan sammenlikne, mener jeg? Man skal være forsiktig med å angripe andre hvis man ender opp med å vise slike sider ved en selv. ".........................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 *LOL* :-D Du må ikke le for høyt nå, det er jo tross alt du som står ved siden av *knis* 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Du må ikke le for høyt nå, det er jo tross alt du som står ved siden av *knis* Men hysj da, må ikke røpe det her på dol da vettu ;P HAHAHAHA! :-D :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Men hysj da, må ikke røpe det her på dol da vettu ;P HAHAHAHA! :-D :-D Ups!! Sa jeg det høyt?!?!? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ups!! Sa jeg det høyt?!?!? Du gjorde nok det..*sukk* Så nå har du outa meg! Passe straff for det er at du inviterer flørtende søppelfolk uten å sette fram luftfriskere *s* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Du gjorde nok det..*sukk* Så nå har du outa meg! Passe straff for det er at du inviterer flørtende søppelfolk uten å sette fram luftfriskere *s* *Krype til korset* Javel, da.. *Fjerne alle luftfriskere* - *Glemmer kanskje en liten en, bak sofaen* 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 *Krype til korset* Javel, da.. *Fjerne alle luftfriskere* - *Glemmer kanskje en liten en, bak sofaen* Du er tilgitt. *s* hehe Kanskje jeg leter etter den siste luftfriskeren også...vi kan sikkert finne på noe med den når vi ikke rokker. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Du er tilgitt. *s* hehe Kanskje jeg leter etter den siste luftfriskeren også...vi kan sikkert finne på noe med den når vi ikke rokker. He he he he.. Nå blir jeg faktisk nødt til å kjøpe en luftfrisker! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 He he he he.. Nå blir jeg faktisk nødt til å kjøpe en luftfrisker! *s* Fant du plutselig på noe vi kunne bruke den til? haha dette kan bli morsomt ;-p 0 Siter
Gimmick Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hahaha! Artig! Si ifra om det dukker opp tilsvarende av det motsatte kjønn a.. tjihi;0) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Fant du plutselig på noe vi kunne bruke den til? haha dette kan bli morsomt ;-p Som deo? (Kødda) Neida, vi får det nok gøy!! =D=D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.