Gå til innhold

Noen som trenger ei ny dame?

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• Prozak

6

• morsan

5

• jubalong70

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei.

Men jeg kunne godt prøvd hu der i noen uker.

mil1365380270
Skrevet

Det burde stått noe om seksuelle preferanser og barberingsvaner. Er jo mulig det er grunn til at han har gått lei.

Det tøt i alle fall ikke noe ut under armene, så det er kanskje verdt et forsøk? ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du får sende en mail og høre ;)

Skrevet

Det tøt i alle fall ikke noe ut under armene, så det er kanskje verdt et forsøk? ;-)

*fnis*

Gjest bratwursten
Skrevet

Hun ser garantert ut som en niåring i skrevet. Slik du liker at jenter ser ut der nede.

Skrevet

Med tanke på det lave bukselivet på venninnen, og fraværet av hår, så er står det sikkert ikke så dårlig til hos henne heller :-)

"..........................................."

Skrevet

Hun ser garantert ut som en niåring i skrevet. Slik du liker at jenter ser ut der nede.

Heh-heh. Har du sett mange niåringer i skrevet? Siden du kan sammenlikne, mener jeg? Man skal være forsiktig med å angripe andre hvis man ender opp med å vise slike sider ved en selv.

".........................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

:-D

Du må ikke le for høyt nå, det er jo tross alt du som står ved siden av ;) *knis*

Skrevet

Du må ikke le for høyt nå, det er jo tross alt du som står ved siden av ;) *knis*

Men hysj da, må ikke røpe det her på dol da vettu ;P

HAHAHAHA!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men hysj da, må ikke røpe det her på dol da vettu ;P

HAHAHAHA!

Ups!! Sa jeg det høyt?!?!?

Skrevet

Ups!! Sa jeg det høyt?!?!?

Du gjorde nok det..*sukk*

Så nå har du outa meg!

Passe straff for det er at du inviterer flørtende søppelfolk uten å sette fram luftfriskere *s*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du gjorde nok det..*sukk*

Så nå har du outa meg!

Passe straff for det er at du inviterer flørtende søppelfolk uten å sette fram luftfriskere *s*

*Krype til korset*

Javel, da..

*Fjerne alle luftfriskere*

-

*Glemmer kanskje en liten en, bak sofaen*

;)

Skrevet

*Krype til korset*

Javel, da..

*Fjerne alle luftfriskere*

-

*Glemmer kanskje en liten en, bak sofaen*

;)

Du er tilgitt. *s*

hehe

Kanskje jeg leter etter den siste luftfriskeren også...vi kan sikkert finne på noe med den når vi ikke rokker. ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er tilgitt. *s*

hehe

Kanskje jeg leter etter den siste luftfriskeren også...vi kan sikkert finne på noe med den når vi ikke rokker. ;)

He he he he..

Nå blir jeg faktisk nødt til å kjøpe en luftfrisker! *s*

Skrevet

He he he he..

Nå blir jeg faktisk nødt til å kjøpe en luftfrisker! *s*

Fant du plutselig på noe vi kunne bruke den til?

haha dette kan bli morsomt ;-p

Skrevet

Hahaha! Artig!:) Si ifra om det dukker opp tilsvarende av det motsatte kjønn a.. tjihi;0)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fant du plutselig på noe vi kunne bruke den til?

haha dette kan bli morsomt ;-p

Som deo? (Kødda)

Neida, vi får det nok gøy!! =D=D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...