Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Fant du plutselig på noe vi kunne bruke den til? haha dette kan bli morsomt ;-p Faen som dere ødelegger trådene med denne flørtingen og fjasingen deres! "..........................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hahaha! Artig! Si ifra om det dukker opp tilsvarende av det motsatte kjønn a.. tjihi;0) He he..ja, spes. hvis de stiller i uniform 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Faen som dere ødelegger trådene med denne flørtingen og fjasingen deres! "..........................................." Søren..nå har jeg blitt en av søppelfolka :/ 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Søren..nå har jeg blitt en av søppelfolka :/ Skjønner du ikke problemstillingen, eller?!?! Er dere like dummme her alle sammen?!???!!????!!??!!?! (Ok, ok...jeg gir meg) :-) "..........................................." 0 Siter
Gimmick Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 He he..ja, spes. hvis de stiller i uniform Ehe.. det måtte jo komme no sånt:D 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Skjønner du ikke problemstillingen, eller?!?! Er dere like dummme her alle sammen?!???!!????!!??!!?! (Ok, ok...jeg gir meg) :-) "..........................................." LOL 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Søren..nå har jeg blitt en av søppelfolka :/ Ser du så lett det er! Velkommen i søppelgjengen *fnise* 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Søren..nå har jeg blitt en av søppelfolka :/ Søppel er et undervurdert gode :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ehe.. det måtte jo komme no sånt:D Hehe..selvfølgelig 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Skjønner du ikke problemstillingen, eller?!?! Er dere like dummme her alle sammen?!???!!????!!??!!?! (Ok, ok...jeg gir meg) :-) "..........................................." Jei ær å dom (sidn jei e på dol) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jei ær å dom (sidn jei e på dol) *klappe på hodet* :-) "....................................." 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Er hun flink til å vaske hus - så kan hun godt komme hit! 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Er hun flink til å vaske hus - så kan hun godt komme hit! Da spørs det om du ikke bør satse på henne istedet! ;-) http://www.gcc.edu/news/collegian/02-15-02/Cleaning%20lady.jpg 0 Siter
Gjest sigurd student Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Det står ikke hvor mye han skal ha for henne. Med om jeg tar opp studielån så har jeg kanskjer råd? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Med tanke på det lave bukselivet på venninnen, og fraværet av hår, så er står det sikkert ikke så dårlig til hos henne heller :-) "..........................................." Jeg la merke til det, men grunnet hennes unge alder avstår jeg fra å sende en mail. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hahaha! Artig! Si ifra om det dukker opp tilsvarende av det motsatte kjønn a.. tjihi;0) http://www.humor911.no/art.aspx?artID=592 0 Siter
Gimmick Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 http://www.humor911.no/art.aspx?artID=592 hehehe, så bra!! 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Sikkert noen som trenger en til å bære øl når de skal på fester og slikt. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 He he..ja, spes. hvis de stiller i uniform http://www.petsinuniform.com/images/stuart.jpg 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ups!! Sa jeg det høyt?!?!? Det var sikkert noen bak horisonten som ikke hørte det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.