Gå til innhold

Endelig fædda`n!:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dolere.. hva skal dere idag:)

Jeg har vaska hele huset, sitter med puddelrock(!) på full guffe, pepsi max og pistasjenøtter! Straks en tur i dusjen før jeg skal besøke en kompis, drikke litt vin, ligge under dyna på sofa`n å se på tv! Deilig!:0))

Skrevet

Siden jeg visstnok er en av søppelfolka, så skal jeg vel flørte videre.

:-D

Det blir nok litt doling, og litt tv ikveld. Og litt flørting. *s*

Vaske huset har jeg tenkt å gjøre imorgen. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har plutselig blitt medlem av søppelfolka jeg og, så på meg blir det nok litt vin og avslapping i kveld. :P

Tenkte meg snart ut på en liten shopping-tur. Må bare gidde å gå ut =)

Skrevet

Vel, jeg har gjort helt i stand vogna til babyen i magen. Vasket litt klær og ryddet bittelitt.

Nå er middagen fortært. Barna er ute og leker i det fine været og skal vel snart se barne-TV.

Når barna er lagt skal jeg sikkert kræsje på sofaen, klage over bekkenet mitt, og så gå og legge meg.

I morgen våkner jeg sikkert litt skuffet over at jeg ikke har født enda...

Skrevet

Vært og kjøpt garn til mere babytøy, blir jo mormor på nyåret...!

Ikveld blir det sofakroken med strikketøyet, Først og sist, Senkveld og lesing av et par aviser innimellom.

Et godt glass rødvin, litt frukt og sjokalade som fredagsgodt.

Skrevet

Beste kvelden i uka det...

I kveld blir det en lang spasertur veldig snart, slik at jeg er tilbake til gullrekka på NRK begynner.

Da kommer det en venninne på besøk også blir det vel slarving til litt utpå natta i fra hver vår sofakrok.

Barnefri i kveld og i morgen tidlig så kan sove akkurat så lenge jeg gidder... og litt til... Luxus!

Gjest teatrika
Skrevet

42" ankom huset i dag, så det blir vel en del film-titting i helga, tenker jeg:-)

fei1365380229
Skrevet

Jeg har også vasket det meste av huset :o)

Vi skal kose oss med biff og rødvin når de yngste ungene har lagt seg og se på gullrekka. Frædda'n er deilig!

Skrevet

Vel, jeg har gjort helt i stand vogna til babyen i magen. Vasket litt klær og ryddet bittelitt.

Nå er middagen fortært. Barna er ute og leker i det fine været og skal vel snart se barne-TV.

Når barna er lagt skal jeg sikkert kræsje på sofaen, klage over bekkenet mitt, og så gå og legge meg.

I morgen våkner jeg sikkert litt skuffet over at jeg ikke har født enda...

Så det ble ikke torsdagsbarn heller?

Du får holde ut over helga. Jeg har stor tro på togli, så du føder nok neste tirsdag :)

Skrevet

Har også vasket hele huset og nå holder jeg på å lage mat som vi skal spise litt senere i kveld.

Kjæresten er på besøk med sine to barn, så det blir en barnevennlig helg. Han er på discobowling nå med de to eldste, de to minste har vært her med meg og sett film og kost seg, og nå er det forhåpentligvis like før de sovner.

Når alle fire er i seng, blir det vin og film på oss.

En stille og rolig kveld med andre ord.

God helg!

Skrevet

Grønnsaker, dip, et glass rødvin, og gullrekka på TV så er jeg fornøyd :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ryddet og vasket litt hist og pist..Og har lagt i meg en bedre kvelds/middag med kylling og salat.

Utover skal jeg være litt her inne, og lese litt bok og bare ha det fint!

:-)

Skrevet

Du får holde ut over helga. Jeg har stor tro på togli, så du føder nok neste tirsdag :)

Ja, banna bein!! Jeg tar ikke feil tre ganger!!

Skrevet

Ja, banna bein!! Jeg tar ikke feil tre ganger!!

Nemlig!

Så du at du hadde rett angående redningsvesten?

Du er rådyktig :)

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg har ryddet og vasket litt hist og pist..Og har lagt i meg en bedre kvelds/middag med kylling og salat.

Utover skal jeg være litt her inne, og lese litt bok og bare ha det fint!

:-)

Nettopp kommet hjem fra jobb og slapper av foran pc'en.

Kommer ikke til å være særlig lenge oppe ikveld ettersom er god og trøtt.

Spiser Safari kjeks med melk :) Nam.

Skrevet

Nemlig!

Så du at du hadde rett angående redningsvesten?

Du er rådyktig :)

Nå går jeg straks til sengs med vissheten om at jeg trolig har arvet en smule av min mormors synske evner ;-)

Skrevet

Nå går jeg straks til sengs med vissheten om at jeg trolig har arvet en smule av min mormors synske evner ;-)

Du har nok arvet mormor, ja!

Det blir spennende å følge med på jubalong70 til tirsdagen :)

Skrevet

Du har nok arvet mormor, ja!

Det blir spennende å følge med på jubalong70 til tirsdagen :)

Jepp...

*maner fram tirsdag, tirsdag, tirsdag*

Skrevet

Jepp...

*maner fram tirsdag, tirsdag, tirsdag*

:)

*Smiler og krysser fingre for jubalong*

Skrevet

Jeg har fullstendig gitt opp. Tror nok ikke det blir noe baby. Det er bare jeg som har spist alt for mye, også har jeg en skikkelig diger bendelorm som lager bevegelser i magen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...