Gå til innhold

Oppfølging sint pappa

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

I dag snakket jeg med mamma`n til gutten som fikk en sko i ansiktet i går. Jeg spurte først hvordan det hadde gått med gutten, og det hadde heldigvis gått bra. Så snakket vi om episoden, og ble enige om at barn var barn. Hun virker som en fornuftig dame, og vi snakke greit om mye rundt dette. Det føles bedre nå.

Og gutten min fortalte meg da jeg hentet ham i dag at han _ikke_ hadde sparket av seg skoene i dag. Da måtte jeg selvsagt skryte litt av ham. ;o)

Takk for støtte her inne!

Mvh

Petrine Eiffel
Skrevet

Så du har enda ikke klart å la denne saken fare?? Huff, at folk ikke kan slappe av litt.

Gjest Calóni
Skrevet

Leste igjennom tråden din fra i går. Selv om saken kan ha virket "liten" i utgangspunktet gjorde jo faren til denne gutten den veldig mye større ved å oppføre seg så ufint da du ringte ham. Så når det kom til det punktet var det jo umulig å la det "fare" som Petrine Eiffel sier. Flott at mammaen klarte å kommunisere på en mer konstruktiv måte, og får håpe at det er hun som står for konfliktløsningsopplæringen i familien ;) Sa hun eller du noe om farens reaksjon?

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Leste igjennom tråden din fra i går. Selv om saken kan ha virket "liten" i utgangspunktet gjorde jo faren til denne gutten den veldig mye større ved å oppføre seg så ufint da du ringte ham. Så når det kom til det punktet var det jo umulig å la det "fare" som Petrine Eiffel sier. Flott at mammaen klarte å kommunisere på en mer konstruktiv måte, og får håpe at det er hun som står for konfliktløsningsopplæringen i familien ;) Sa hun eller du noe om farens reaksjon?

Hun nedtonet hans reaksjon, og mente det nok gikk fort over. Hun mer enn antydet at han hadde latt seg stresse opp i går. Hun ville i utgangspunktet at jeg skulle snakke med ham direkte, men jeg nevnte da at det var vanskelig for meg ettersom han avsluttet samtalen i går. Jeg sa at jeg ikke ville ta noe nytt initiativ til samtale.

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Så du har enda ikke klart å la denne saken fare?? Huff, at folk ikke kan slappe av litt.

Ferdig...!?! Å nei, dette er jeg ikke ferdig med før tidligst til jul. Jeg har mange faser i min bearbeiding. Dette er bare kartleggingsstadiet over hva jeg føler. Så skal jeg sortere, og deretter bearbeide. Til slutt må jeg evaluere....!

Mvh

Skrevet

Ferdig...!?! Å nei, dette er jeg ikke ferdig med før tidligst til jul. Jeg har mange faser i min bearbeiding. Dette er bare kartleggingsstadiet over hva jeg føler. Så skal jeg sortere, og deretter bearbeide. Til slutt må jeg evaluere....!

Mvh

Hehe, jeg håper vi får ukentlige rapporter om hvordan det går med deg;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så godt at det gikk bra!!

Ble glad på dine vegne nå =)

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Så godt at det gikk bra!!

Ble glad på dine vegne nå =)

Det var hyggelig! Det går som regel bra til slutt for dem som ikke gir seg. ;o)

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Hehe, jeg håper vi får ukentlige rapporter om hvordan det går med deg;-)

Ukentlige rapporter..? Jeg vet ikke om følelseslivet mitt tåler alle disse negative innleggene om mine prosesser..!

Men jeg skal la høre fra meg i ny og ne, sånn ved overgangen til nye faser i bearbeidelsen!

Ha en fortsatt fortreffelig kveld!

Mvh

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mvh

He, he, du har ihvertfall selvironi:o)

Skrevet

Jøss, så kjip du er, da.

Stått opp med feil bein i dag?

Petrine Eiffel
Skrevet

Jøss, så kjip du er, da.

Stått opp med feil bein i dag?

Kjip? Jeg synes bare det er så irriterende med personer som ikke kan la saker fare, når de ikke er alvorlige,men må ruge på dem over tid og bare skape sur stemning.

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Kjip? Jeg synes bare det er så irriterende med personer som ikke kan la saker fare, når de ikke er alvorlige,men må ruge på dem over tid og bare skape sur stemning.

OK, stått opp med feil ben hver dag. ;o)

Skrevet

Sånn som du gjør nå, mener du?

;oP

Petrine Eiffel
Skrevet

Sånn som du gjør nå, mener du?

;oP

Nei, nå svarer jeg på innleggene fra dere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...