Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 I dag snakket jeg med mamma`n til gutten som fikk en sko i ansiktet i går. Jeg spurte først hvordan det hadde gått med gutten, og det hadde heldigvis gått bra. Så snakket vi om episoden, og ble enige om at barn var barn. Hun virker som en fornuftig dame, og vi snakke greit om mye rundt dette. Det føles bedre nå. Og gutten min fortalte meg da jeg hentet ham i dag at han _ikke_ hadde sparket av seg skoene i dag. Da måtte jeg selvsagt skryte litt av ham. ;o) Takk for støtte her inne! Mvh 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Så du har enda ikke klart å la denne saken fare?? Huff, at folk ikke kan slappe av litt. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Leste igjennom tråden din fra i går. Selv om saken kan ha virket "liten" i utgangspunktet gjorde jo faren til denne gutten den veldig mye større ved å oppføre seg så ufint da du ringte ham. Så når det kom til det punktet var det jo umulig å la det "fare" som Petrine Eiffel sier. Flott at mammaen klarte å kommunisere på en mer konstruktiv måte, og får håpe at det er hun som står for konfliktløsningsopplæringen i familien Sa hun eller du noe om farens reaksjon? 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Leste igjennom tråden din fra i går. Selv om saken kan ha virket "liten" i utgangspunktet gjorde jo faren til denne gutten den veldig mye større ved å oppføre seg så ufint da du ringte ham. Så når det kom til det punktet var det jo umulig å la det "fare" som Petrine Eiffel sier. Flott at mammaen klarte å kommunisere på en mer konstruktiv måte, og får håpe at det er hun som står for konfliktløsningsopplæringen i familien Sa hun eller du noe om farens reaksjon? Hun nedtonet hans reaksjon, og mente det nok gikk fort over. Hun mer enn antydet at han hadde latt seg stresse opp i går. Hun ville i utgangspunktet at jeg skulle snakke med ham direkte, men jeg nevnte da at det var vanskelig for meg ettersom han avsluttet samtalen i går. Jeg sa at jeg ikke ville ta noe nytt initiativ til samtale. 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Så du har enda ikke klart å la denne saken fare?? Huff, at folk ikke kan slappe av litt. Ferdig...!?! Å nei, dette er jeg ikke ferdig med før tidligst til jul. Jeg har mange faser i min bearbeiding. Dette er bare kartleggingsstadiet over hva jeg føler. Så skal jeg sortere, og deretter bearbeide. Til slutt må jeg evaluere....! Mvh 0 Siter
tonie Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Ferdig...!?! Å nei, dette er jeg ikke ferdig med før tidligst til jul. Jeg har mange faser i min bearbeiding. Dette er bare kartleggingsstadiet over hva jeg føler. Så skal jeg sortere, og deretter bearbeide. Til slutt må jeg evaluere....! Mvh Hehe, jeg håper vi får ukentlige rapporter om hvordan det går med deg;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Så godt at det gikk bra!! Ble glad på dine vegne nå =) 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Så godt at det gikk bra!! Ble glad på dine vegne nå =) Det var hyggelig! Det går som regel bra til slutt for dem som ikke gir seg. ;o) 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hehe, jeg håper vi får ukentlige rapporter om hvordan det går med deg;-) Ukentlige rapporter..? Jeg vet ikke om følelseslivet mitt tåler alle disse negative innleggene om mine prosesser..! Men jeg skal la høre fra meg i ny og ne, sånn ved overgangen til nye faser i bearbeidelsen! Ha en fortsatt fortreffelig kveld! Mvh 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ferdig...!?! Å nei, dette er jeg ikke ferdig med før tidligst til jul. Jeg har mange faser i min bearbeiding. Dette er bare kartleggingsstadiet over hva jeg føler. Så skal jeg sortere, og deretter bearbeide. Til slutt må jeg evaluere....! Mvh He, he, du har ihvertfall selvironi:o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Så du har enda ikke klart å la denne saken fare?? Huff, at folk ikke kan slappe av litt. Jøss, så kjip du er, da. Stått opp med feil bein i dag? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jøss, så kjip du er, da. Stått opp med feil bein i dag? Kjip? Jeg synes bare det er så irriterende med personer som ikke kan la saker fare, når de ikke er alvorlige,men må ruge på dem over tid og bare skape sur stemning. 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kjip? Jeg synes bare det er så irriterende med personer som ikke kan la saker fare, når de ikke er alvorlige,men må ruge på dem over tid og bare skape sur stemning. OK, stått opp med feil ben hver dag. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kjip? Jeg synes bare det er så irriterende med personer som ikke kan la saker fare, når de ikke er alvorlige,men må ruge på dem over tid og bare skape sur stemning. Sånn som du gjør nå, mener du? ;oP 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Sånn som du gjør nå, mener du? ;oP Nei, nå svarer jeg på innleggene fra dere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.