Gjest bachelorette Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har nå fått denne tittelen og lurer litt på hvem jeg kan sammenlikne meg med. Er jeg på linje med en sosionom? vernepleier? Hva kan man tjene som nyutdannet? Til mitt forsvar: Dette var ikke noen utdanning jeg siktet meg inn på, men pga reformen så ble det endringer underveis. Jeg er nå i ferd med å ta en master men lurer litt på hva jeg bruke utdannelse min til hvis jeg slutter nå etter første år master Noen ideer? Føler meg helst lost 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Kan jeg bare spørre om hva bachelorgrad tilsvarer? Er det 2.avd spes.ped? 0 Siter
Gjest bachelorette Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Kan jeg bare spørre om hva bachelorgrad tilsvarer? Er det 2.avd spes.ped? ha'kke peiling på det en gang tror jeg har forstått det slik at første år master tilsvarer gammel andre avdeling 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ha'kke peiling på det en gang tror jeg har forstått det slik at første år master tilsvarer gammel andre avdeling Okey. Skjønner ikke dette helt. Jeg har tenkt på mastergraden selv siden jeg må omskoleres, og tror jeg kan gå rett på master siden jeg har et hovedfag fra før. Jeg vet bare at det stod tre stillinger i min lokalavis i dag, 2 på PPT; krav var master, men 2.avd ble også vurdert ) 0 Siter
Gjest bachelorette Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Okey. Skjønner ikke dette helt. Jeg har tenkt på mastergraden selv siden jeg må omskoleres, og tror jeg kan gå rett på master siden jeg har et hovedfag fra før. Jeg vet bare at det stod tre stillinger i min lokalavis i dag, 2 på PPT; krav var master, men 2.avd ble også vurdert ) vet ikke om ppt er helt oppdatert på dette nye systemet heller jeg 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hvis den er på papir, kan det bli innlegg i skoa en kald vinter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.