Gjest anonymis Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hva skal jeg gjøre når jeg har lastet ned kart til min gps og det er en iso fil? Jeg må ha det detaljert for jeg skjønner veldig lite av det selv.Forklaring på norsk er fint. Jeg må ha et annet filformat enn iso for å få det inn i mapsource. Noen som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe meg? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 iso er en fil beregnet på brenning på CD. Åpne filen i CD-brenne-programmet ditt. 0 Siter
Gjest anonymis Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 iso er en fil beregnet på brenning på CD. Åpne filen i CD-brenne-programmet ditt. Hva gjør jeg videre for å få filen over til gps programmet? 0 Siter
Simen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Prøv et program som heter "Isobuster". Det pakker ut iso-filer. 0 Siter
Gjest anonymis Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Prøv et program som heter "Isobuster". Det pakker ut iso-filer. Prøvd det også men jeg skjønner ingenting. Jeg kan utrolig lite engelsk så det stopper liksom opp pga det. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hva gjør jeg videre for å få filen over til gps programmet? Det er helt avhengig av programmet. Du finner garantert brukerveiledninger for hvordan du importerer filer i programmet. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.