Gå til innhold

tips: staff i skavlan nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er GAL

Det sier bare folk som ikke klarer skille mellom Staff som forsvarsadvokat, og Staff som deltager i samfunnsdebatten.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det sier bare folk som ikke klarer skille mellom Staff som forsvarsadvokat, og Staff som deltager i samfunnsdebatten.

Synes han gjorde en bra figur i dette programmet jeg. Han var jo morsom et par ganger også.

Skrevet

Mannen er GAL

Mannen er jo ikke gal , bare veldig nyansert . Liker nok å sette ting litt på spissen også

Skrevet

Jeg kan ikke la være å lure på hva som har skjedd i livet hans før han "frivillig" velger å gå ut og la seg plukke opp av en eldre mann. Han er i hvertfall et ganske typisk offer for tidlig misbruk. Noe selvfølgelig denne opplevelsen hans også var, etter mitt syn, selv om han syntes det var en fin opplevelse der og da. At barn kan opppleve overgrep som også noe godt, betyr ikke at det gjør ubotelig skade for kanskje resten av livet.

Han har ytringsrett, men på dette området er han ikke helt god, og det han prøver å sette på dagsorden, ja det er svært betenkelig synes jeg.

Gjest betasuppe
Skrevet

Synes han gjorde en bra figur i dette programmet jeg. Han var jo morsom et par ganger også.

De fleste har sine meninger om Staff. Jeg også. Men man kan ikke nekte for at han er ekstremt nyansert og skarp.

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er ikke 12-åringen som skal sette grenser, det er den voksne som har det fulle ansvar. Om en 12-åring "byr seg fram" så har den voksne ansvar for å si i fra til myndigheter eller foreldre.

Hvis denne framtoningen prøver å flytte de grensene, så skal han få med meg å gjøre.

Skrevet

Det er ikke 12-åringen som skal sette grenser, det er den voksne som har det fulle ansvar. Om en 12-åring "byr seg fram" så har den voksne ansvar for å si i fra til myndigheter eller foreldre.

Hvis denne framtoningen prøver å flytte de grensene, så skal han få med meg å gjøre.

"Hvis denne framtoningen prøver å flytte de grensene, så skal han få med meg å gjøre."

Hva har du tenkt å foreta deg da? Staff har jo prøvd å flytte de grensene i årevis.

Gjest skraldepande
Skrevet

"Hvis denne framtoningen prøver å flytte de grensene, så skal han få med meg å gjøre."

Hva har du tenkt å foreta deg da? Staff har jo prøvd å flytte de grensene i årevis.

*leter etter balltreet, men finner det ikke*

Neida.

Det blir nok bare verbalt osv.

Gjest sofies verden
Skrevet

synes han gjorde god figur på skavlan jeg, men det kan ikke stikkes under en stol at han er fantastisk til å snakke for seg da.

Noen mennesker kan overbevise andre om at de trenger fryser på nordpolen... dette er en av dem....

Ikke dermed sagt at han ikke tar feil, for det gjør han men snakke for seg kan han.

Skrevet

Jeg orket ikke se på programmet i dag.Staff gjør meg kvalm..og syk...Jeg tåler ikke å se eller høre han.....

Skrevet

Han hadde meninger som gjorde meg kvalm i går og det verste var at han forklarte det på den mest naturlige måte.

Det er jammen synd at det ikke er lov til å sette munnbind på folk noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...