Gjest melkeprodukter Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Noen som har peiling på Candida-dietten her? Finns den på nettet? Mer spesifikt lurer jeg på om lactoseredusert melk går an, eller om man skal unngå det også. Skeptikere til dietten trenger ikke svare, jeg vil bare vite hva dietten anbefaler... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 hei. jeg vet ikke om noe her på nettet.jeg har hatt om dette på skolen og i papirene mine står det at all søtmelk, cultura surmelk og fløte kan drikkes. så da skulle vel det gå. unngå: -alt søtt og matvarer som er tilsatt søtt. -alt som inneholder gjær og sopp produkter -alle osteslag og rømme -all alkohol og hostemikstur. -vitaminer og mineraler må være merket gjærfri -visse medikamenter som antibiotika -peanøttprodukter og pistasjer -tørket frukt, hvis den ikke er muggfri 0 Siter
Lula Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Men kan jeg spørre hva "målet" med dietten er? Er dette også en slankekur? Hilsen en nysgjerrig 0 Siter
fresja Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Men kan jeg spørre hva "målet" med dietten er? Er dette også en slankekur? Hilsen en nysgjerrig Nei. Her står litt: http://www.alternativdoktoren.no/Candidasopp.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.