Gjest nå må jeg snart slutte Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har vært uten datamaskin noen dager, og endelig ble senebetennelsen i høyre arm bra igjen! Nå har jeg "bare" sittet på dol en hel kveld (igjen), og straks kommer smertene tilbake. Og så fysioterapeuten min som ikke skjønner hvorfor jeg aldri blir kvitte detta.... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Du våger ikke å innrømme din dolavhengighet? Det er lett å bli hekta, spesielt når det "koker" her inne... 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Pass på når det er bra og smertefritt, å få en kortisonsprøyte i albuen ved muskelfestet. DOL-sprøyte? 0 Siter
Sør Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Kjøp en slik som dette: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004YV5X.02.LZZZZZZZ.jpg Det hjelper noe veldig. (De har andre modeller som ikke er like gode. Denne heter "Trackball Explorer".) Det tar et par dager å bli vant med, men så er du hektet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.