Gjest bebba Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Noen som kan forklare for meg hva ordet affiliation betyr nøyaktig? På forhånd takk for svar. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Forbindelse Most recent position/status and most recent affiliation. Hva er egentlig forskjellen her? Jeg vet at affiliation er forbindelse, men forstår ikke helt sammenhengen her. Vil egentlig bare svare det samme på begge spørsmål, men er litt usikker. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Most recent position/status and most recent affiliation. Hva er egentlig forskjellen her? Jeg vet at affiliation er forbindelse, men forstår ikke helt sammenhengen her. Vil egentlig bare svare det samme på begge spørsmål, men er litt usikker. I psykologien er det snakk om tiltrekning. Hvem man tiltrekkes av mennesker. Affiliation... men det kan jo bety ulike ting avhengig av setting/kontekst. 0 Siter
Sør Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Most recent position/status and most recent affiliation. Hva er egentlig forskjellen her? Jeg vet at affiliation er forbindelse, men forstår ikke helt sammenhengen her. Vil egentlig bare svare det samme på begge spørsmål, men er litt usikker. Affiliation kan bety "medlemskap". Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.