Gå til innhold

Hvorfor er ikke foreldrene mine på skattelistene?

Anbefalte innlegg

Gjest går det an å snike seg unnna?
Skrevet

Hmmm. Verken min mor eller far er å finne på de berømte skattelistene. De tjener begge penger og betaler skatt.

De er ikke akkurat åpne om hva de tjener, hva de stemmer på og denslags, så hvis det er mulig å slippe å få lønn og formue offentliggjort har de sikkert gjort det. Men går det an da?

Hvordan kan dette forklares tro?

Skrevet

kan det være at du har skrevet feil postadresse?

Gjest går det an å lure seg unna?
Skrevet

kan det være at du har skrevet feil postadresse?

Feil postadresse? Nei, jeg fyller ut med riktig postadresse! Jeg vet da hvor de bor:)

Og de var på listene i fjor!

Skrevet

De som bor på hemmelig adresse kommer ikke på de offentlige skattelistene. F.eks Martha Louise har visst ikke blitt lagt ut på de offentlige listene av den grunn.

Gjest går det an å snike seg unna?
Skrevet

De som bor på hemmelig adresse kommer ikke på de offentlige skattelistene. F.eks Martha Louise har visst ikke blitt lagt ut på de offentlige listene av den grunn.

Vel, de bor definitivt ikke på hemmelig adresse.

Gjest samme her men
Skrevet

Jeg ble forbauset over akkurat det samme - inntil jeg kom på at de har endret poststed der de bor. Jeg satt og skrev bare kommunenavnet.

Da jeg skrev riktig poststed, kom det fram.

Du skriver ikke inn feil kodeord da?

Og husker du å rolle ned siden, resultatene står jo ganske langt ned?

Skrevet

Pussig! Har du funnet deg selv på skattelistene, og andre venner/slektninger?

Gjest postmester
Skrevet

Feil postadresse? Nei, jeg fyller ut med riktig postadresse! Jeg vet da hvor de bor:)

Og de var på listene i fjor!

Poststedet der de bor kan ha endret navn siden i fjor, eller blitt innlemmet i et annet poststed?

Gjest uskyldige blomman!
Skrevet

Ikke mas,la nå dem som ikke ønsker å være så offentlig med dette få lov å være i fred.

Hvorfor er det så viktig for deg å snoke på foreldrene dine,er du redd arva forsvinner? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...