Gjest går det an å snike seg unnna? Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hmmm. Verken min mor eller far er å finne på de berømte skattelistene. De tjener begge penger og betaler skatt. De er ikke akkurat åpne om hva de tjener, hva de stemmer på og denslags, så hvis det er mulig å slippe å få lønn og formue offentliggjort har de sikkert gjort det. Men går det an da? Hvordan kan dette forklares tro? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 kan det være at du har skrevet feil postadresse? 0 Siter
Gjest går det an å lure seg unna? Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 kan det være at du har skrevet feil postadresse? Feil postadresse? Nei, jeg fyller ut med riktig postadresse! Jeg vet da hvor de bor:) Og de var på listene i fjor! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 De som bor på hemmelig adresse kommer ikke på de offentlige skattelistene. F.eks Martha Louise har visst ikke blitt lagt ut på de offentlige listene av den grunn. 0 Siter
Gjest musola Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 De kan være registrert under et firma. 0 Siter
Gjest går det an å snike seg unna? Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 De som bor på hemmelig adresse kommer ikke på de offentlige skattelistene. F.eks Martha Louise har visst ikke blitt lagt ut på de offentlige listene av den grunn. Vel, de bor definitivt ikke på hemmelig adresse. 0 Siter
Gjest samme her men Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg ble forbauset over akkurat det samme - inntil jeg kom på at de har endret poststed der de bor. Jeg satt og skrev bare kommunenavnet. Da jeg skrev riktig poststed, kom det fram. Du skriver ikke inn feil kodeord da? Og husker du å rolle ned siden, resultatene står jo ganske langt ned? 0 Siter
fresja Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Pussig! Har du funnet deg selv på skattelistene, og andre venner/slektninger? 0 Siter
Gjest postmester Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Feil postadresse? Nei, jeg fyller ut med riktig postadresse! Jeg vet da hvor de bor:) Og de var på listene i fjor! Poststedet der de bor kan ha endret navn siden i fjor, eller blitt innlemmet i et annet poststed? 0 Siter
Gjest uskyldige blomman! Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ikke mas,la nå dem som ikke ønsker å være så offentlig med dette få lov å være i fred. Hvorfor er det så viktig for deg å snoke på foreldrene dine,er du redd arva forsvinner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.