Gå til innhold

angående det mange tror om feite folk,

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Okei..skjønner..

Vel, får bare ønske deg lykke til videre =)

PS!

Husk; lav(ere) vekt er ikke nøkkelen til et lykkelig liv :)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• daisyboo

21

• Osiris

9

• Lora

2

• ShitDiddelyDo

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg har lagt på meg 5 kg siden eg begynte å trene og sluttet å spise godt og chips...

sykt veide mindre da eg trykket i hullet...'

spiase normalt da,frokost middag og to shake måltidet til lunsj og kvelds..

men klærne er like nå som da....men en kan umulig være fin fordi om man trener og er 91 kg som meg

men jeg er som sagt syltynn når eg er 72 andre på min høyde må være nede i 60.altid sett lettere en eg er. typen tror faktisk eg er 81,har sagt det he he tørr ikke si eg er 91.

Du skrev:"spiase normalt da,frokost middag og to shake måltidet til lunsj og kvelds.. "

Dette er ikke å spise normalt. Dersom du kun spiser knekkebrød til frokost, shake til lunsj, vanlig middag, og shake til kvelds så er ikke dette normal mat.

Erstatt lunsj-posen med en salat med noe proteinholdig og gjerne et lite stykke brød eller knekkebrød til. Til kvelds kan du jo spise for eksempel en grønnsaksuppe med linser.

Ut i fra det du skrievr er det jo åpenbart at du har bygd muskler i og med at ingen tror du veier 91 kilo. Gi faen!

Har du det bra så gi blaffen og gjem unna vekta. Tenk heller på hvordan du har det og på hvordan klærne sitter. Jeg tror dette sitter mer i hodet ditt enn på hofter og ribbein.

Skrevet

PS!

Husk; lav(ere) vekt er ikke nøkkelen til et lykkelig liv :)

vet det,men følte meg mer vel som tynn og hadde masse sjans,ikke at eg trenge det nå,har tupe,men eg blir liksom så mye fælere m fett he he. søsken barnet mitt sa da eg va gravid... va ungen planlagt? du som va så flott og trent se på deg nå,kan jo trille inn dørene...og det å kunne gå i stramme klær mens nå går eg her i jogge klær.. pluss selvtillitten min er ikke så god nå som da eg va tynn, føle liksom så mange ser ned på overvektige folk.....

Skrevet

Du skrev:"spiase normalt da,frokost middag og to shake måltidet til lunsj og kvelds.. "

Dette er ikke å spise normalt. Dersom du kun spiser knekkebrød til frokost, shake til lunsj, vanlig middag, og shake til kvelds så er ikke dette normal mat.

Erstatt lunsj-posen med en salat med noe proteinholdig og gjerne et lite stykke brød eller knekkebrød til. Til kvelds kan du jo spise for eksempel en grønnsaksuppe med linser.

Ut i fra det du skrievr er det jo åpenbart at du har bygd muskler i og med at ingen tror du veier 91 kilo. Gi faen!

Har du det bra så gi blaffen og gjem unna vekta. Tenk heller på hvordan du har det og på hvordan klærne sitter. Jeg tror dette sitter mer i hodet ditt enn på hofter og ribbein.

eg har nett begynt med shake... har spist supper o.l hele tiden pluss skiver,men det nytte ikke på vekta... begynte m shake denne uken for å se om det nytte.....

Skrevet

vet det,men følte meg mer vel som tynn og hadde masse sjans,ikke at eg trenge det nå,har tupe,men eg blir liksom så mye fælere m fett he he. søsken barnet mitt sa da eg va gravid... va ungen planlagt? du som va så flott og trent se på deg nå,kan jo trille inn dørene...og det å kunne gå i stramme klær mens nå går eg her i jogge klær.. pluss selvtillitten min er ikke så god nå som da eg va tynn, føle liksom så mange ser ned på overvektige folk.....

mente type ikke tupe he he

Skrevet

eg har nett begynt med shake... har spist supper o.l hele tiden pluss skiver,men det nytte ikke på vekta... begynte m shake denne uken for å se om det nytte.....

Gi blaffen i vekta og smil mot mulighetene et liv i gi faen humør kan gi deg. :o) Jeg mener ikke gi faen mot din egen kropp, men mot det presset på vekt vi opplever.

Gjest skraldepande
Skrevet

Tilmålt mosjon og tilmålt mat. Sykling, svømming og skigåing.

Har du mye muskler vil du forbrenne mye energi når du mosjonerer og bruker disse musklene. Er de ikke i bruk, forbrenner de lite.

Ikke for mye mat og ikke for lite, til bestemte tider, men det får du vite hos lege og/eller diettskriver.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var en veldig unødvendig kommentar av henne. :(

Du bør nok jobbe med å få opp selvbildet ditt. Sånne som ser ned på deg, skal man ikke bry seg om. (Vet det er enklere sagt enn gjort :) Kanskje du bare føler at de ser ned på deg? (De gjør egentlig ikke det)

Jeg kjenner flere som har noen kilo for mye, men det er ikke noe jeg går å tenker over til daglig. De er kjempeflotte mennesker som jeg respekterer =) Det er jeg sikker på de i rundt deg tenker og.

Skrevet

Det var en veldig unødvendig kommentar av henne. :(

Du bør nok jobbe med å få opp selvbildet ditt. Sånne som ser ned på deg, skal man ikke bry seg om. (Vet det er enklere sagt enn gjort :) Kanskje du bare føler at de ser ned på deg? (De gjør egentlig ikke det)

Jeg kjenner flere som har noen kilo for mye, men det er ikke noe jeg går å tenker over til daglig. De er kjempeflotte mennesker som jeg respekterer =) Det er jeg sikker på de i rundt deg tenker og.

takk for det. vet jeg har et fint ansikt da he he vertfal m sminke... er tynn i ansiktet ser liksom litt feil ut m kroppen he he

Skrevet

Du skriver: føle liksom så mange ser ned på overvektige folk....

Vet du at du bidrar faktisk til dette selv nå? Du skriver at ingen kan se på deg at du veier 91 kilo, du fokuserer sterkt på at du vil bli tynn. Du skriver ingenting om at du vil ha bedre helse eller at du vil kjenne deg mer vel. Det du skriver handler om klær, at man ser bedre ut med stramme klær, og og at vil bli tynn, og samfunnet ser ned på overvektige folk.

Du må godta deg selv! Det er ikke mange som orker et sånt kjør som du har, med selv å ha to unger og å være dagmamma for tre og så attpåtil trene hver dag. Du burde hatt enten medalje eller grov kjeft for å orke dette. Du må da slappe av og leve og nyte livet også.

Kutt en trening en dag og ta en time aromaterapi i stedet.

Livet er til for å nytes, vi behøver ikke slåss i mot det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet du at du bidrar faktisk til dette selv nå? Du skriver at ingen kan se på deg at du veier 91 kilo, du fokuserer sterkt på at du vil bli tynn. Du skriver ingenting om at du vil ha bedre helse eller at du vil kjenne deg mer vel. Det du skriver handler om klær, at man ser bedre ut med stramme klær, og og at vil bli tynn, og samfunnet ser ned på overvektige folk.

Du må godta deg selv! Det er ikke mange som orker et sånt kjør som du har, med selv å ha to unger og å være dagmamma for tre og så attpåtil trene hver dag. Du burde hatt enten medalje eller grov kjeft for å orke dette. Du må da slappe av og leve og nyte livet også.

Akkurat dette jeg vil fram til og =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

takk for det. vet jeg har et fint ansikt da he he vertfal m sminke... er tynn i ansiktet ser liksom litt feil ut m kroppen he he

Du er helt sikkert kjempefin =)

Skrevet

grunnen er at eg har vært tynn å tykk om en annen. har faktisk vært borti typer som har sett ned på meg med ti kg pluss og når eg slanket meg kom de løpende og va så greie...ser bare på folk i kle butikker de ser nesten ikke på deg når en handler klær men når eg va tynn va de så hyggelige....er sårende slik.. er faktisk ikke lett og gå fra å være 62 kg til 108 kg på et år... gjør noe med selvbilde...

Gjest personligheten viktigst
Skrevet

grunnen er at eg har vært tynn å tykk om en annen. har faktisk vært borti typer som har sett ned på meg med ti kg pluss og når eg slanket meg kom de løpende og va så greie...ser bare på folk i kle butikker de ser nesten ikke på deg når en handler klær men når eg va tynn va de så hyggelige....er sårende slik.. er faktisk ikke lett og gå fra å være 62 kg til 108 kg på et år... gjør noe med selvbilde...

Det er riktig at det ikke er så pent å være tykk synes jeg. Men allikevel så er det langt styggere å sende ut kalde blikk. Øynene er det viktigste for om man skal si om en person er pen eller ikke. Så mitt råd tenk at du er pen, smil og vis varme. Da er det allttid flere som vil synes du er pen. Jeg kjenner noen som har vært godt overvektig i flere år. Jeg synes de er søte, tenker aldri på at de er noe overvektig.

Skrevet

Det at kroppen ikke står helt til utseendet etter to og tre graviditeter, det er helt normalt. Kroppen endrer mye på ni mnd.

Jeg vet det er enkelt for meg å si, men hadde jeg vært i din situasjon, ville jeg satt av en HEL dag til meg selv.

Jeg ville gått til frisør, tatt solarium, kjøpt meg nye klær - og satt meg på kafe og bare sett fin ut.

Vær den du er, alt annet er bortkastet tid.

Gjest Hanneline
Skrevet

Knekkebrød er ikke ensbetydende med å gå ned i vekt.

Min svigermor har det på samme måte. Hun klager over at hun ikke mister vekt selv om hun spiser så lite. Vel, problemet er at hun spiser for lite.

Det ENESTE som duger er å spise relativt sunt (og ikke for mye) ca hver trdje time.

Slik kommer forbrenningen i gang. Spiser du for lite og sjelden starter ikke kroppen å forbrenne.

Jeg gikk selv ned 11 kg da jeg startet med dette. Det tok 5-6 måneder og var ikke vanskelig, men det krevde jo litt disiplin, noe som ikke var vamskelig siden jeg var 120 prosent motivert.

LA meg gjette - LIBRA?

Har begynt på det selv.

Virker som et bra opplegg.

Skrevet

Tro meg, jeg vet utmerket godt hvordan det er å være tjukk. Jeg har imidlertid aldri opplevd å få dårligere service som tjukk enn nå når jeg er tynnere (merk: tynnere- ikke tynn). Har opplevd fjortiser i en aldre som fniser, men når jeg tøffa meg opp til å spørre om jeg har jakka på vranga eller noe siden de ler så går det alltid bra. Trakk jeg meg unna, så ga jeg dem en seier.

Alle mennesker har en verdi, men vi må selv forvente å være verdifulle og bli behandlet med respekt.

Skrevet

har ikke tid til å spise altid og er ikke sulten,syns det er så rart at en kan bli tykk av å spise for lite....og har mine 2 barn utenom de tre.

Du lager vel mat til alle ungene`Da spiser du samtiig og like ofte som dem, så skal du nok se på resultater :)

Skrevet

Heldigvis er det ikke alle som tror at de med litt mer vekt ikke tar vare på seg selv.

Men når det er sakt så er det utrolig ofte at...ser man en som er overvektig spise noe på kafe, tuslende på gata ol...så er det med usunn mat i hånda.

Som på det kurset jeg går på nå...den aller største er den som oftest sees med skolebrød ol. i hånda, klart folk kan bli litt "oppgitt" da.

Men nei, jeg er ikke en av dem som tror alle overvektige lever usunt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...