Gå til innhold

Aylar hos Skavlan

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR i alle dager var Aylar og hun Rask-dama hos Fredrik i går? De diskuterte jo bare interne anliggender, og gav ikke noe som helst annet. Raskdama sa ikke noe annet enn på direkte tiltale og Aylar satt og sutret forurettet som en åtteåring, og det var det. Fredrik angret nok på invitasjonen!

Skrevet

Ja, hvor interessert er nå egentlig verden i disse jentene? Jeg er det i hvertfall ikke. Det er et dårlig tegn når man heller vil høre på Staff enn noen som lever i en liten boble av barnslighet og selvopptatthet slik som Aylar.

Skrevet

Enig!

Ble flau av å se på de jeg..*ler*

*jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du*

Konstruktiv diskusjon....

*flirer*

Skrevet

Ble flau av å se på de jeg..*ler*

*jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du*

Konstruktiv diskusjon....

*flirer*

Hehe :-D

Det burde de jo regne med når de inviterer slike folk... Skal vedde på at Skavlan inviterte de kun for å få opp seertallet - blant menn.

Min bror fortalte at i kantina på jobben hans brukte det å bli solgt 4-5 VG om dagen vanligvis. En dag Aylar var klint utover førstesida ble de helt utsolgt - og det er en mannsdominert arbeidsplass :-D

Gjest Persille
Skrevet

Det spurte jo hun andre gjesten om også - og spurte rett ut om det var bedre underholdning å se unge, pene jenter krangle - enn gamle menn og rare damer...

Skavlan svarte ja, og Staff reiste seg for å gå, men kom tilbake - alle lo, vel vitende om at eneste grunn til at de var der var utseende, de har jo ingenting å bidra med ellers :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...