Gjest ibro Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 HVORFOR i alle dager var Aylar og hun Rask-dama hos Fredrik i går? De diskuterte jo bare interne anliggender, og gav ikke noe som helst annet. Raskdama sa ikke noe annet enn på direkte tiltale og Aylar satt og sutret forurettet som en åtteåring, og det var det. Fredrik angret nok på invitasjonen! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ja, hvor interessert er nå egentlig verden i disse jentene? Jeg er det i hvertfall ikke. Det er et dårlig tegn når man heller vil høre på Staff enn noen som lever i en liten boble av barnslighet og selvopptatthet slik som Aylar. 0 Siter
yellow Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Enig! Ble flau av å se på de jeg..*ler* *jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du* Konstruktiv diskusjon.... *flirer* 0 Siter
Patsi Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ble flau av å se på de jeg..*ler* *jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du, nei det har jeg ikke, jo det har du* Konstruktiv diskusjon.... *flirer* Hehe :-D Det burde de jo regne med når de inviterer slike folk... Skal vedde på at Skavlan inviterte de kun for å få opp seertallet - blant menn. Min bror fortalte at i kantina på jobben hans brukte det å bli solgt 4-5 VG om dagen vanligvis. En dag Aylar var klint utover førstesida ble de helt utsolgt - og det er en mannsdominert arbeidsplass :-D 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Det spurte jo hun andre gjesten om også - og spurte rett ut om det var bedre underholdning å se unge, pene jenter krangle - enn gamle menn og rare damer... Skavlan svarte ja, og Staff reiste seg for å gå, men kom tilbake - alle lo, vel vitende om at eneste grunn til at de var der var utseende, de har jo ingenting å bidra med ellers 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.