Gjest til alle Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Nå er disse virusfolkene blitt enda mer utspekulerte: i innboksen min ligger det nå en mail fra "broren min". Dvs hans navn (forbokstav og etternavn (sjeldent etternavn)) med en kjent norsk e-mailadresse (broadpark.no) "Noe for deg? Les mer hos Dagbladet.no! " er tittel på det jeg tror må være virusmail. Så, vær obs før dere ev. åpner en likende mail. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kan det hende han har sendt deg tips til en artikkel han syns du bør lese? 0 Siter
Gjest husker ikke signatur i farten Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kan det hende han har sendt deg tips til en artikkel han syns du bør lese? Nei, det er ikke hans e-mail adresse og det finnes bare ett menneske til i Norge med det navnet, og vi to har ikke kontakt. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Nei, det er ikke hans e-mail adresse og det finnes bare ett menneske til i Norge med det navnet, og vi to har ikke kontakt. Sikker på at han ikke har flere mail-adresser da? 0 Siter
Gjest til alle Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Sikker på at han ikke har flere mail-adresser da? ja, han har ikke den e-mailadressen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.