Gå til innhold

Hjelp, alt håret faller ut.

Anbefalte innlegg

Gjest nesten skallet
Skrevet

Byttet p-pillemerke forrige uke, og har den siste uken mistet masse hår på hodet... Jeg har egentlig ganske tykt hår, men nå har det blitt helt tynt ved pannen... ser forferdelig ut.

Er dette vanlig når man bytter p-pille? Pleier det å gå over? Kanskje jeg burde bare avbryte og gå tilbake til mitt gamle merke..

Hva tror dere? Uff!!

Skrevet

Hør med legen din.

Ta masse B-vitaminer!

Det er sikkert pga hormonene siden du har byttet merke.

Gjest nesten skallet
Skrevet

Ta masse B-vitaminer!

Det er sikkert pga hormonene siden du har byttet merke.

Hjelper B vitamin? Jeg tar B vitamin complex hver dag, men det er kanskje ikke nok. Men jeg burde fortsette med denne p-pillen?

Skrevet

Jeg erfarte det samme med bruk av p-sprøyten, dvs etter at jeg hadde brukt den i 6 mnd. Har nå sluttet på den, og håravfallet har avtatt. Iflg min lege var det en veldig vanlig bivirkning ifm bruk av p-piller.

Prøvde med en hestekur B-vitaminer, men det hjalp ikke for meg iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...