Gjest Fru Lxxxxx`s mann Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kvinner passer dårlig som sjåfører, og nå er bunnen nådd. Fru Lxxxxx har funnet på at hun vil ha førerkort, noe som jeg synes er bare tull. Vi bor jo i et møblert område, og her finnes det da busser, og så er det jo utmerket trim for henne å gå til butikken for å handle. Hun har gått på kurs og innhentet tillatelse til å øvelseskjøre, og uheldig som jeg er må jo jeg være læreren. Med fru Lxxxxx`x innstilling til liv og lære er jo dette en risikosport for meg, og hun har allerede begynt å kritisere meg når jeg sitter bak rattet. I tillegg så er hun løsmunnet, ikke det at hun er slapp i truten når vi er amorøse, nei hun har fortalt læreren og deltagerne på kurset at jeg er en bølle i trafikken, at jeg viser fingeren og tuter til sjåfører som kjører usikkert og ustødeig. Selvfølgelig gjør jeg det, skal man komme fram her i livet må man gasse på. I går skulle vi ut på en liten prøvetur, og hun blei sur på meg når jeg iførte meg motorsykkelhjelmen før jeg satt meg inn i bilen så hun gikk inn igjen. Ved frokosten i dag ga hun meg beskjed om at vi skulle trene i hele helgen, og hvis jeg ikke oppfører meg som hun vil blir pølsebua stengt på ubestemt tid. Faens kjerring!! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Women. Can't shoot them. Period. "..................................." 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kan hun ikke ta kjøretimer hos en sjåførlærer? Jeg tør ikke øvelsekjøre med noen. 0 Siter
Gjest Fru Lxxxxx`s mann Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hehe :-) Fantasien er god ) Er det: http://www.thehumorarchives.com/humor/0001126.html 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Er det: http://www.thehumorarchives.com/humor/0001126.html Hehe:-) Jaggu så jeg ikke at det var ei dame i bilen jah! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.