Patsi Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 I disse elgejakt-tider, lurer min bror på hvordan man kan tilberede elglever. Noen som har noen gode tips? 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Lag leverpostei. F eks av en del sideflesk og to deler lever. Oppskrifter for okselever kan brukes. 0 Siter
Patsi Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 Lag leverpostei. F eks av en del sideflesk og to deler lever. Oppskrifter for okselever kan brukes. Jøss, treffes vi i denne tråden også ;-) Takk for tips! 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jøss, treffes vi i denne tråden også ;-) Takk for tips! Lever smaker ikke godt, syns jeg, men posteier kan lages i mange varianter som dekker over leversmaken. Underlig nok gjør en liten ansjos eller to oppi at leversmaken nesten forsvinner. Kokte pepperkorn er også godt i. 0 Siter
Patsi Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 Lever smaker ikke godt, syns jeg, men posteier kan lages i mange varianter som dekker over leversmaken. Underlig nok gjør en liten ansjos eller to oppi at leversmaken nesten forsvinner. Kokte pepperkorn er også godt i. Vi fant leverpostei-oppskrift, så nå blir det hjemmelaget elgleverpostei :-) 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Vi fant leverpostei-oppskrift, så nå blir det hjemmelaget elgleverpostei :-) Litt gøy med leverpostei og pateer. Utrolig hva du kan lage ut av billig lever. 0 Siter
Atene Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Man bør ikke spise lever av vilt, kanskje bortsett fra ungdyr. Tungmetaller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.