Gå til innhold

hvor mange ting klarer dere å gjøre på en gang?

Anbefalte innlegg

Gjest stykkevis og delt
Skrevet

Nå sitter jeg og leser pensum, sjekker svar fra DOL, er på en chattekanal og ser på ekstrem oppussing på tv3

så egentlig er jeg ikke tilstede noen steder.

hvor mange ting gjør dere samtidig?

Skrevet

jeg chatter, ser på tv, leser og leser på forskjellige forum. Alt på en og samme tid :-D

Skrevet

Nå drikker jeg rusbrus, doler og skravler i telefonen samtidig. Også rydder jeg litt på kjøkkenet innmellom.

Jeg er også kjent for å kjøre bil, snakke i telefonen, spise frokost og sminke meg samtidig.

Skrevet

Jeg lager sein middag for to (entrecote, bakt potet, stekt champignon og bernaise-saus) samtidig som jeg tar meg en dusj, (og et _lite_ glass vin på badet...), legger 3 unger og beroliger mine "foreldre" på telefonen. Samtidig har jeg en vask i tørketrommelen og en i vaskemaskina.Men det regnes vel ikke med!?

Uhps! Det luker svidd saus her! Ha en god kveld!

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg lager sein middag for to (entrecote, bakt potet, stekt champignon og bernaise-saus) samtidig som jeg tar meg en dusj, (og et _lite_ glass vin på badet...), legger 3 unger og beroliger mine "foreldre" på telefonen. Samtidig har jeg en vask i tørketrommelen og en i vaskemaskina.Men det regnes vel ikke med!?

Uhps! Det luker svidd saus her! Ha en god kveld!

Damn, kveldens førstepremie i multitasking går til deg!!

Gjest brusebad
Skrevet

Kvinnfolk har større simultanevne enn folk flest.

Gjest stykkevis og delt
Skrevet

Har du bordliner(eller hva det heter)?

mener du om jeg har Borderline? altså en psykiatrisk diagnose?

Gjest Pandemi
Skrevet

mener du om jeg har Borderline? altså en psykiatrisk diagnose?

Personlighetsspaltet=bordliner,er det ik? ;)

Skrevet

Damn, kveldens førstepremie i multitasking går til deg!!

Mulig, det, men altså: Jeg "driver" jo ikke med alt dette! Jeg mener, sausen stod bare å god-gjorde seg, potetene var i ovnen, ungene holdt på å sovne, - vinglasset stod på benken mens jeg dusja, osv. Men alt "var i gang", hvis du skjønner!?

Men nå er jeg trøtt, og!

Gjest Calóni
Skrevet

Mulig, det, men altså: Jeg "driver" jo ikke med alt dette! Jeg mener, sausen stod bare å god-gjorde seg, potetene var i ovnen, ungene holdt på å sovne, - vinglasset stod på benken mens jeg dusja, osv. Men alt "var i gang", hvis du skjønner!?

Men nå er jeg trøtt, og!

Dersom du hadde armer, hoder og hjerner til å gjøre alt på en gang, da ville jeg gjerne ha sett et bilde av deg, samt tipset tusentipset i vg (eller er det dagbladet?). Men fortsatt, ganske imponerende ;)

Skrevet

Dersom du hadde armer, hoder og hjerner til å gjøre alt på en gang, da ville jeg gjerne ha sett et bilde av deg, samt tipset tusentipset i vg (eller er det dagbladet?). Men fortsatt, ganske imponerende ;)

*bilde får du _ikke_, nei! Knis!*

Men det har faktisk ikke med antall armer, hjerner og føtter å gjøre! Det har med planlegging å gjøre! MAn trenger ikke stå ved ovnen i 45 minutter mens man baker poteter! Da gjør man noe annet, ikke sant!? Men likevel gjør man det jo på samme tid!?

Gjest Calóni
Skrevet

*bilde får du _ikke_, nei! Knis!*

Men det har faktisk ikke med antall armer, hjerner og føtter å gjøre! Det har med planlegging å gjøre! MAn trenger ikke stå ved ovnen i 45 minutter mens man baker poteter! Da gjør man noe annet, ikke sant!? Men likevel gjør man det jo på samme tid!?

Hihi ;) Joda, kjenner jo til det, gjør jo tusen ting på en gang selv, men det bare hørtes så imponerende ut. Akkurat nå både dol'er jeg og klør meg på foten og planlegger hva jeg skal ha med meg på lang busstur idag, feks. Hm...ikke riktig så imponerende, men det er tross alt bare søndag morgen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...